S panem Jarkovským jsem v minulosti mnohokrát jednal a měli jsme dobrý obchodní vztah (mimo Hyperslevu). Je to solidní člověk, co slíbil to splnil, faktury hradil včas. Dalo by se říct, že je to dobrák od kosti, fakt - kdybyste ho znali. Už loňský rok jsem ale mezi řečí pochopil, že bohužel nemá tolik času na vedení Hyperslevy, protože řeší jiné projekty. Na koho zbylo vedení Hyperslevy je tak nasnadě... Řekl bych, že pan Jarkovský musel být v šoku, když zjistil ekonomický stav. I přes rizika, která podnikatelé na trhu podstupují (jak se říká - riziko podnikání), chápu naštvání všech, kterým nezvládli zaplatit faktury. Vše ale není tak černobílé, počkejme si na rozuzlení - a hlavně neházejme všechny do jednoho pytle. To je sice hrozně jednoduché, ale taky hrozně hloupé. Nezávidím situaci ani jedné straně. :-(
Toto nie je klasický dodávateľsko-odberateľský vzťah, kde keď sa odberateľ dostane do platobnej neschopnosti tak má dodávateľ smolu. Hyperzlava sú len sprostredkovatelia....tie peniaze im vôbec nepatrili a nemali právo s nimi nakladať....ak to nevrátia, tak je to krádež a nie len ,,insolvencia"
Oklamany, říkám pravdu, pan Jarkovský je opravdu solidní člověk. Za to dám ruku klidně do ohně. Pokud vím, jezdí v cca 8 let starém autě, na barák rovnou zapomeňte, takže kdyby tunelařil, měl by se asi trochu jinak. Ale je to o lidech, jako všude a další kdo měl pravomoce a dělat zásadní rozhodnutí neznám. Podle dostupných informací se to opravdu snažili prodat, údajně jednali se Slevomatem, takže věřím tomu, že to není tunel. Prostě se to celé pos-alo na všechny strany a počkal bych se závěry na nějaké vyšetření. Tento business měl veliký přetlak, každý jouda z paneláku chtěl mít slevový portál a samozřejmě časem zkrachoval... bohužel sebou stáhnul i důvěru některých zákazníků a to se projevilo na všech frontách. Kdyby tady byly tři, čtyři velké portály, mohlo být vše jinak. Ale to už je stejně jedno. :-(
no tak podle toh, co jsem zde cetl, tak se snazili do posledni chvile najit investora nebo kupce pro firmu a jestli jsem to spravne pochopil, tak do karibiku taky neodcestovali.... to mi moc jako podvod nepripada.... selhani ano... no uvidime, nechame se prekvapit, jak tohle dopadne
netusim, jak to maji slevove portaly ucetne, to by sem musel napsat nekdo znaly te problematiky. jen mi to prijde selskym rozumem stejne, jako kdyz treba krachne cestovka... nebo spis cestovni agentura... taky ma penize klientu, ktere vyuziva na platy, pronajmy, reklamu etc... ale jak rikam, je treba pockat na vyjadreni zastupcu HS, dneska maji asi vsichni horke hlavy...
Roman: hmm, neviem..podľa mňa je to skôr podobné ako s týmto chlapom: http://zivot.azet.sk/clanok/11908/naleteli-mu-herman-podvadzal-ludi-na-zlavovom-portali.html
Roman: ja v tom zase vidím len ten rozdiel, že ten chlapík to založil od začiatku len na to a hypersleva spravila to isté len na konci fungovania. Ja chápem, že firma môže mať problémy..mohli im vzniknúť dlhy voči zamestnancom, štátu, banke, na prenájme - to sa jednoducho stáva......ale ak si zobrali tržby, ktoré podľa zmluvy neboli ich tak to nie je krádež, resp. sprenevera?
Joyo, tohle je fakt hnus, sám jako podnikatel vím, jak se asi cítíš. :-( Alespoň jednáš přes to všechno slušně, toho si cením. Slušnost je vždy základ, toho si zákazníci cení. Máš mé sympatie.
A normální to samozřejmě není! Doufám že to nějak neohrozí Tvojí firmu - člověk na tom maká, je jako v Tvém případě slušný, ochotný a pak dostane takového facáka.
Já se vždy snažím pochopit druhou stranu, sic je to někdy o nervy, ale občas to i pomůže. Proč se to stalo? Je to úmysl? Jestli ano, budu zlej. Jestli ne, mám pro to určité pochopení, ale nesmířím se s tím. To nejde. I kdybych ale peníze už neviděl, tak stejně hlavní je, aby to firma ustála! Přeji Ti tedy to, aby jste to zvládli a hlavně pevné zdraví.
Přesně tak. Zpronevěřili tržbu, která jim nepatřila. A ted to hrají na insolvenci? naprostý nesmysl. Na PČR tvrdili že je tam jasný záměr, takže jim to tak snadno neprojde. Měli by radši být zalezlí a né že jim média ještě dávají šanci na šíření lží. Navíc mají další sro a tam vesele podnikají. Takto se podniká v Čr? velmi smutné.
POZOR NA TENTO SLEVOVÝ PORTÁL!!! JAKO PROVOZOVATEL UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ UPOZORŇUJI NA NEKALÉ PRAKTIKY TOHOTO SLEVOVÉHO PORTÁLU. NEVYPLÁCEJÍ INKASOVANÉ PENÍZE A PŘI NESČETNÝCH VÝZVÁCH SE NEUSTÁLE VYMLOUVAJÍ NA NEMOCI, PERSONÁLNÍ ZMĚNY, DOVOLENÉ.... NA PENÍZE JIŽ ČEKÁM MĚSÍCE A STÁLE ANI KORUNA.... POŠKOZUJÍ TAK NEJEN POSKYTOVATELE SLEVY, ALE PŘEDEVŠÍM KONCOVÉHO ZÁKAZNÍKA, KTERÉMU JSOU DOKONCE SCHOPNI TVRDIT, ŽE INKASOVANÉ PENÍZE JIŽ HOTELU VYPLATILY.... BLIŽŠÍ INFORMACE RÁD POSKYTNU NA kaluca@email.cz
Výmluvy viz tento mail i dle tohoto již dávno věděli co bude, pár dní před tímto e-mailem chodila automatická odpověď o dovolené.
"Dobrý den,
ze zdravotních důvodů končím k 21.1.2013 ve společnosti HyperSleva s.r.o. Veškeré náležitosti týkající se finančních a obchodních záležitostí po mě přebírá slečna Michala Tauchmanová.
Prosím Vás tedy, aby jste svůj dotaz směřovali na email michala.tauchmanova@hypersleva.cz
Velice Vám děkuji a přeji hezký zbytek dne,
Barbora Chytilová"
Zdravím. Také Vám zde sdělím jednu informaci ohledně toho jak nás těchto "pár tísíc" (přesněji 53 tisíc) může dostat do průšvihu. Jen pro informaci společnost máme od roku 2011. Již dva roky provozujeme e-shop. Část zásilek a to převážně větších jsme nechávali přepravovat společností Radiálka. Po půl roce nám od nich přestali chodit vybírané dobírky. Byla to pro nás poměrně velká rána, protože se nejednalo o pár tisíc, ale přesněji o 170 tisíc. V době kdy už to překročilo všechny meze, jsme na společnost Radiálka podali žalobu na dlužnou částku. Z této částky jsme zaplatili soudní poplatek ve výši 5%, Samozřejmě, že žalobu jsme si nepřipravili sami a celkově i s přihlášením pohledávek nás tento úkon stál dalších cca 15 tisíc. Bohužel nás to dostalo do obrovské finanční tísně a díky tomu jsme si museli vzít bankovní úvěr. Nemusím zde asi popisovat tuto další ránu ve výši 53 tisíc. Konkrétně to byla částka, která měla částečně krýt DPH a nikdo se s námi opravdu nehodlá bavit.
Ještě bych zde velice rád zmínil jeden fakt k té Radiálce. Dne 15. ledna jsme byli u soudu ohledně přiznání pohledávek. U tohoto líčení se také volila likvidační komise. Četlo se cca 490 věřitelů. Po skončení jsme zjistili, že naši společnosti a několika dalším nebyla uznána pohledávka. Insolvenční správce nám na toto téma řekl, že ti co nebyly čteni vůbec, obdrží následující týden dopis ohledně výše uznané pohledávky. Vzhledem k tomu, že jsme neměli k tomu dni uznanou de facto žádnou výši pohledávky, tak jsme se nemohli zúčastnit hlasování o volbě komise. Našich pár hlasů (každý 1 tisíc = 1 hlas) by stejně nijak hlasování neovlivnilo, ale bylo tam více takových, kteří díky tomuto postupu nemohli zasáhnout. Celkové závazky Radiálky cca 119 M a majetky cca 60 M. Jak nám insolvenční správce sdělil, tak se také stalo. Týden po tomto líčení nám přišla obálka a v ní byla uznána pohledávka ve výši 97 tisíc. Když jsme volal insolvenčnímu správci, tak nám sdělil, že pokud nemáme v ruce 100% podklady pro prokázaní veškerých zásilek, tak by nám doporučil to raději odsouhlasit, protože by se tím nikdo dále nemusel zabývat a celá pohledávka by mohla být nakonec neuznána. Zaráží mne v těchto procesech jedna věc. Jak může být všem naprosto lhostejné, že jsou také lidé v právu, ale soudce ruku v ruce s insolvenčním správcem mohou poměrně značně ovlivnit průběh takového líčení a to v rámci zákonů. Vzhledem k tomu, že se nakonec do komise sami zvolili tři zajištění věřitelé, tak je zcela jasné, že si rozprodají majetky maximálně za cenu svých závazků a nikdo na to neřekne ani půl slova, protože nemůže. Vtip je také v tom, že veškeré majetky jsou hodně pravděpodobně už (rozebrány) a přesně se ví, kdo co dostane a za kolik peněz.
Smutné na tom všem je to, že nás tyto dvě společnosti dostali téměř před neřešitelný problém a zvažujeme, zda v něčem pokračovat. Ono se lehko řekne, že je to riziko podnikání, ale tohle je realita a člověk se proti tomu nemůže bránit.
V obou případech je to naprosto stejné do telefonu pouze lži, zcela minimální emailová komunikace a pana Chytila považuji za hodně velké lháře. S takovým klidem a nadhledem mne ujišťoval, jak to bude v pátek vyřešeno. No prostě hrůza. Dokonce jejich zaměstnanci měli tu drzost (možná k tomu byli vedeni) i přes tyto problémy a urgence k zaplacení poptávat od nás další možnosti nabídek na slevový portál Hypersleva.
Ještě jedna zmínka o tom, že zatím jsme za všechny tyto částky museli odvést DPH a každý si dokáže spočítat kolik to je asi tak peněz. Pochybuji, že nám to někdo výhledově vrátí.
A na závěr snad jen jedno…. To že firmy krachují nemusí být vždy způsobeno pouze tím, jak obchodují, ale leckdy si naběhnou a v našem případě toho bylo za poslední rok hodně a stojíme před problémem, který asi těžko vyřešíme…
Jak pomáhá pan Jarkovský šetřit lidem peníze a chránit je před podvodníky! - skutečný čestný člověk pracující bezištně pro blaho lidu!
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/nakupy/clanek.phtml?id=691139
"Hlavním impulsem ke vzniku asociace jsou některé negativní jevy z poslední doby, očerňující celý sektor," říká Patr Jarkovský, jednatel společnosti provozující server Hypersleva.cz.O jak velký byznys jde? Hypersleva.cz, která je dle odhadů čtvrtým největším portálem svého druhu v České republice, nedávno překročila 45 tisíc prodaných zlevněných poukazů na služby. "Průměrná výše slevy je 59,9 procenta," říká Petr Jarkovský, "a to celkově znamená, že jsme našim zákazníkům ušetřili už přes 25 milionů korun.
Jsi tak hloupý nebo to jen děláš? TO NEJSOU JEJICH PENÍZE PROBOHA!!!!!!!! oni vybírali tržbu a z toho jim řikalo pane jen 20%. Ale oni utratili vše!!!!! nevím jestli jsou lidi uplně mimo a nebo prostě nedokáží pochopit že toto je poněkud jiné než klasická insolvence. Oni použili peníze na které neměli ŽÁDNÉ právo sahat. Pokud toto někdo není schopen pochopit tak myslím že by se neměl raději do diskuze vyjadřovat.
Nepoznám znenie zmluvy v CR, v SR tiež nie všetky, našej spoločnosti dali podpísať Zmluvo o obchodnej spolupráci a reklame (predpokladám, že to ej vzorová zmluva, ktorú málokto ovplyvnil).Hlavným účelom zmluvy je reklama a propagáia klienta, podpora jeho podnikateľskej činnosti atď...(čl.II. bod 2.2. zmluvy). Podstatné sú ustanovenia ods.3.6. a 3.7. v článku III. zmluvy, z ktorých vyplýva, že hyperzľava má nárok na zmluvnú odmenu, a že táto bude započítaná s plnením, ktoré získa od tretích osôb v rámci plnenia zmluvy. Klientovi bude na ním určený bankový účet zaslaná suma vybraná od tretích osôb, znížená o zmluvnú odmenu realizátora.....Z toho je zrejmé, čo som už uviedla vyššie, v prípade ak spoločnosť urýchlene nevyrovná svoje záväzky, či už voči klientom, resp. spotrebiteľom, do úvahy pripadá možnosť spáchania viacerých trestných činov v súbehu.
Zmluva je ako taká pomerne vágna a je potrebné konštatovať absenciu špeciálnej právnej úpravy vzťahujúcej sa na zľavové portály. V každom prípade treba poukázať na to, že do úvahy sa berie obsah právneho úkonu ako takého.
V prípade synchronizovania ďalšieho postupu pre prípad, že si spoločnosť nesplní povinnosť vydania peňažných prostriedkov klientom, resp. spotrebiteľom s vydaním príslušných písomností o využitých poukazoch aťď. uvádzam svoj e-mailový kontakt: info@advokatskaporadna.sk
souhlasím, že to bude podle všeho zpronevěra, ale do sprostéhoslova jděte do háje s absencí speciální právní úpravy !!!!!!!!!!!!!!!!!! se proberte a osvěžte si hlavičku studenou vodou, právo má být obecné a ne opravdu není potřeba další paragraf tvořící chaos, stačí využít těch stávajících.
fuj, jste mi hla žlučí, tohle tak nesnáším, tady takové ty byrokratoplody
zbožné přání je vaše srovnání s rohlíky, což je úplně odlišná situace, ale věřte nebo ne, že i v takovém případě, pokud by firma peníze někam záměrně nebo hrubým pochybení vylila a pak neměla na platbu pro pekárnu by se management mohl dostat do trestně právní roviny a záleželo by hodně na posouzení státního zástupce či soudce
Nojo, tak to vás bohužel zklamu, já v těchto slevových akcích nejedu ani na jedné straně, takže není co podniknout. :-) Realisticky řečeno, připojit se jako poškozený k trestnímu řízení, přihlásit pohledávku do insolvenčního řízení no a to je asi tak všechno, co s tím můžete legálně dělat.
Samozřejmě, ručně stručně je taky metoda, ale to bych na fóru neřešil. :-D
ano, tam si je vy můžete pátať, ale zákazník ne, ten si koupil něco, co máte splnit vy.. je to stejné, jako kdyby vám vykradli sklad a vy jste nedodali již zaplacené objednávky, protože to zloději odnesly... to je váš problém, na to máte mít třeba pojištění nebo rezervy, ale neznamená to, že zákazník bude žádat vrácení peněz nebo dodání zboží po pachateli, opravdu ne, zákazník má vztah s vámi.. a až vy můžete hodnit pachatele.
Zasadni omyl, on vas z nej soud vyvede ... protoze drtiva vetsina slevovych portalu funguje jako zprostredkovatel => nevznika vztah mezi nim a zakaznikem, ale mezi poskytovatele zbozi/sluzby a zakaznikem. Tudiz pokud onen poskytovatel odmitne plnit, na zaklade toho, ze mu zprostredkovatel nezaplatil, tak porusuje platne uzavrenou kupni smlouvu.
On totiz zaplaceno dostal! Je to v naprosto stejne rovine, jako kdyby tvrdil, ze mu banka odmita penize vydat - to je taky zprostredkovatel nejake sluzby - platebniho rozhrani ... ale to zakaznika vubec nezajima.
To prirovnani naopak sedne jak prdel na hrnec, doporucuji si pocist nejake ty zakonne upravy zprostredkovatelsvi. Uplne stejne funguji napr ruzni "financni poradci" - uzaviraji smlouvy JMENEM nejake pojistovny/banky/... a PRESNE totez dela slevovy portal.
Jestli dostane penize nebo ne nikoho nezajima, smlouva je platne uzavrena.
Jezis to je jak s tatarem, vse o tom, kdo s kym uzavre smlouvu, jasne?
Pokud tu mame zakaznika Z, prodejce P a zprostredkovatele X, tak smlouvy jsou uzavreny P vs Z a P vs X, zakaznik tudiz nema absolutne zadny vztah se zprostredkovatelem prodeje. Tudiz na nem ani nemuze nic uplatnovat, protoze mezi nima nevznikl zadny pravni vztah.
Je to naprosto presne totez, jako kdyz vam nejaky eshop bude tvrdit, ze si zasilku mate reklamovat u dopravce. To je nesmys, protoze vy ste si zadnou zasilku u dopravce neobjednal, tudiz ji u nej ani nemuzete reklamovat, a to pres to, ze vam ji dorucil rozemletou na atomy.
Pokud soused bude vystupovat jako zprostredkovatel, a tudiz bude mit s obchodnikem uzavrenou smlouvu, tak je z pohledu vaseho trebas v pozici zamestnance toho kramu. Kdyz vam v krame prodavacka blbe namarkuje zbozi, tak taky nechcete po ni, aby to zacalovala za svyho, ale chcete to po tom krame, ze ... a to proto, ze s ni osobne nevstupujet do zadneho smluvniho vztahu - ona vam NIC neprodala.
Jak pise lemra. Zakaznici maji vztah vuci vam, tudiz je nezajima vas problem s obchodnim parnerem. Naopak, pokud jim odmitnete plneni, s vysokou pravdepodobnosti vas zazalujou a to zcele bezpochyby uspesne a budete navic jeste calovat soudni vylohy.
Oni predevsim vsemozni "takypodnikatele" jaksi nechapou, ze to ze nedostali penize vubec neznamena, ze nemusi dodat sluzbu nebo zbozi. Obecne si pak podobna podnikatelska rizika vubec odmitaji pripustit a podle toho to samozrejme vypada...
V pricipu (kdyz sme u tech srovnani) tak je naprosto totozna situace, kdy prodejce aut proda auto a pak se bude vymlouvat, ze on prece nemuze za to ze nejezdi, on ho prece nevyrobil, at si zakaznik jde za vyrobcem ... a ten by prozmenu moh tvrdit, ze ty brzdy co nebrzdej mu dodal nejake subdodavatel, ze on prece za to nemuze ... coz ale zakaznika naprosto nezajima, protoze pro nej je parnerem prodejce a je mu sumafuk kdo za co muze.
A pak se tu budou objevovat ruzne narky typu "prisel na nas exekutor a misto 500 sme platili 50 000" ...
Pripadne mi to pripomina situaci, kdy chce hospodskej po poslednim hostovy zaplatit vsechno co zbejva, rkouc "me je jedno ze ste to nesezral vy, ale sezralo se to" ...
tady je celkem přehledně napsáno jak postupovat
http://www.realitaslev.cz/zkrachoval-slevovy-portal-hypersleva-cz/
Vazeni, sam jsem mel slevovy portal, nebyl nejvetsi, ale byl jeden z prvnich. Byl prodan asi pred rokem, nyni je z nej velmi dobry slevovy agregator. My jsme si samozrejme zavazky splnili na 100%. Za rok a neco v teto branzi vam reknu jedno...je tu vic a vic podvodniku. A to nemyslim jen provozovatele, jako je to pravdepodobne v tomto pripade, ale i na strane provzovovatelu. Pro vasi informaci, meli jsme jednu pruserovou slevu, na kterou jsme doplatili okolo 170K ze sveho, je to riziko a nikdo se nemuze vymlouvat. Jen je nutne podivat se na to i z jine stranky. Vratim se k memu nazoru, ze zde je evidentni odpovednost na strane jednatelu. Kazdej normalni smrtelnik nemuze dlouhodobe prezivat ve ztrate a "v klidu" spat s tim, ze se to musi nejake rano sesypat jak domecek z karet.
Vse ve vysledku ale potvrzuje jeden obrovsky pruser nejen v teto branzi, ale vsude...firmy toci penize, ktere jim nepatri. Jde prakticky o kazdou pohledavku ve firmach. Ono to lze, pokud je firma dobre rizena a takova ma vetsinou i auditovy dohled. Takova firma muze i penize nekoho jinyho i kraktodobe investovat, ale na to musi ta firmy "mit".
Preju vsem veritelum hodne sily, uplne jsem byl v soku tady z nejake castky okoo 310K, to je mazec. Ja vim treba o hotelu, kteremu do ted dluzi jeden slevovy portal 1 Mio... hodne zdaru vsem
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/282174_246630172031292_786441_n.jpg
SPOLEČNOST MERSITE S.R.O POKRAČUJE DÁLE. MAJITELÉ STEJNÍ. BACHA NA TY ZLODĚJE.
Jen říkám co vím, udělejte si názor sami. Jen že do průšvihu se může dostat i solidní člověk - sám nevím jak bych se zachoval, kdyby se potápěla loď a já se jí snažil zachránit. Musí to být hrozný přetlak a solidní člověk to rozhodně nehází za hlavu právě proto, že ví, že dodavatelé jsou normální lidi, kteří mají svoje starosti, dluhy, hypotéky, děti... opravdu mě mrzí, že jste to tak odnesl. A i jiní. Ale ten, kdo má větší vinu, ať je taky více vinen! A jak jsem psal, p. Jarkovský nebyl jediný jednatel. Jde mi pouze o spravedlnost. A doufám, že své peníze uvidíte, o tom žádná.
Predával som cez nich niečo vyše roka. Splatnosť pohľadávok mi samozrejme neustále posúvali vyše mesiaca.
Zostalo mi tam 2.500 €.
Ešte 11.2.2013 mi napísal pán Peter Chudovan.
-----Povodna sprava-----
Od: Peter Chudovan <peter.chudovan@hyperzlava.sk>
Prijata: 11.02.2013 13:30
Pre: Vladimír Ivanička <vladimirivanicka@azet.sk>
Predmet: Re: FW: HyperSleva.cz - Faktura
Dobrý deň pán Ivanička ospravedlňujem sa za omeškanie platieb zo strany našej spoločnosti .Podľa vyjadrenia majiteľa spoločnosti Hyperzľava budú všetky záväzky spoločnosti vysporiadané do 15.02.2013.
Slováci čo budeme s nimi robiť? Ako postupovať, aby sme sa dostali k svojim peniazom?
Môj e-mail je: VladimirIvanic¬ka@azet.sk
Pokud je to tak, tak nikde nevidím zdůvodnění, proč by nemohli s penězi nakládat než je pošlou, vím od známého, že slevomat posílá peníze až po akci, ne v průběhu... to může trvat třeba půl roku... tady bude asi ten problém. Co mě v této diskusi děsí je, jak by se tady hned ubližovalo, soudilo atd... Prostě když někdo zkrachuje, tak je hned zloděj, podvodník a kriminálník. Opravdu mě zajímá jak se to vyvine, protože tohle hodně poškodí trh a malých hráčů bude krachovat víc a víc..
tady jde krásně vidět, že někteří ošizení jsou stejní ptáčci jako ti z hyperslev.. když jste si chytráci nasedli do "slevového" koně, tak byste měli také vyžrat důsledky a ne to házet na zákazníky.. a kdo má business model postavený na penězích, které zatím nemá v rukách, ten dělá v dnešní době velkou chybu, to je ale už tak profláklá poučka a přesto koukám se ji mnozí nedží a teď budou fňukat..
Možno by stačilo, keby orgány činné v trestnom konaní začali konať a to mapovaním pohybu konateľov, ich majetku a ďalších spoločností ktoré vlastnia.
Predpokladám, že keby sa im všetko zhabalo, zablokovalo a predalo, tak by bolo dosť peňazí na uspokojenie pohľadávok všetkých veriteľov.
Či .......... ???
Realita slevového trhu.
To co se teď stalo, jen uspíší konec dalších slevových portálů, především těch menších. Nevyhne se, ale ani větším a zavedeným, veřejným tajemstvím josu problémy zapakatel.cz.
Trh je naprosto zničený přetlakem stovek slevových portálů. Ti si navzájem kradou dodavatel, pomlouvají se, házejí na sebe špínu. Zadavatelé slev absolutně nepochopili původní účel slevových portálů a to jako reklamní nástroj, který jim má přinést nové zákazníky, kteří využijí dále jejich služeb za normální ceny. Nejdříve to bylo především v oblasti služeb pro krásu a relaxaci, čeští podnikatelé se stali turisty po slevových portálech. Ubytovací zařízení jsou zničeny slevami, protože nikdo k nim už za normálních podmínek přijet nechce.
Nejnovější trend je prodej zboží především z číny. Eshopy, které nejsou schopné prodávat jinak než přes slevové portály těží z toho, že ty investují do marketingu a najdou zákazníky, kteří jsou ochotni koupit čínské nesmysly s pocitem, že nakoupili levně. Jelikož nemají příjem z normálního provozu eshopu, tak je krach jednoho z nich položí na lopatky.
Příklad za všechny je jeden z největších agresorů v diskusi grizzly007, vymyslel originální bussiness plán - koupím z číny za dolar, řeknu že to stojí 200 Kč a na slevový portál to dám za 100 Kč a budu migrovat z portálu na portál.
zde jeho inzeráty z webtrhuhttp://webtrh.cz/210238-slevovy-portal-mohu-umistit-zbozihttp://webtrh.cz/209048-dovoz-ciny
Nyní zde provozovatelům všichni nadávají do zlodějů a tunelářů a už nikdo nezmíní, že za dobu fungování vzhledem k jejich obratu poslali takovýmto prodejcům desítky nebo spíš stovky milionů korun. Diví se, že jejich peníze byly používány na marketing, který oni sami platit nemusí, jelikož se vystavují na jejich portálu.
Nejkomičtější ze všech je jakási asociace slevových portálů, jejíž členové mají dohromady asi jednoprocentní podíl na trhu, vydává prohlášení, slibuje pomoc. Přitom na svých portálech mají ten samý sortiment, ty samé nereálné slevy, proti kterým mají vystupovat na základě svého zveřejněného kodexu.
příklad za všechny:
http://www.slever.cz/slevy/uznavana-americka-instituce-vam-udeli-platny-cestny-doktorat2/
prodej čestného doktorátu uznávané instituce s dvouměsíční historií. Diskuze, která na to upozorňovala přímo na stránkách sleveru byla promntně smazána.
Opravdu mě zajímá, jak tato kauza dopadne a doufám, že přispěje k narovnání trhu a donutí zadavatele slev přemýšlet o tom, jestli má být slevový portál jejich jediným prodejním kanálem.
mnionisdfnodsf
Zlé prirovnanie pane.
Keby mi vykradnú sklad, tak buď nemám čo predávať v prípade Dobierkového predaja a zavriem e-shop, alebo ako ste správne uviedli „tovar zaplatení“ tak by som mal na účte peniaze od zákazníkov „peniaze JA na účte“, takže by som buď doplnil skladové zásoby a objednaný tovar zákazníkom odoslal, alebo im vrátil peniaze s vysvetlením situácie aj s ospravedlnením.
Pane neplette tu prosím hrušky s jablkami.
:-) To doufám že ne. :-)
Ale vážně, každý časem pozná, že člověk je či není solidní. To znáte asi sám. Svině rozhodně nepodporuju, podvodníky nesnáším, naštěstí i svini poznám hodně rychle. V podnikání musí mít člověk taky nějaký ten čuch. Za pana Jarkovského ruku do ohně dám, za Hyperslevu nikoliv - neznám a nemám tedy informace. A za druhého jednatele taky ne. Důvodem, proč to tady píšu, že jednak fakt, že nesnáším, když někdo nespravedlivě někoho odsuzuje, s čímž souvisí i znalost pár případů z okolí, když jeden jednatel likvidoval firmu za zády toho druhého. Co když to je tento případ?? To by měla zjistit PČR. Fakt to chce zachovat trochu nadhledu, i když je to těžké... ale to jsou prostě životní zkušenosti.
Vytunelované? Možná. A možná taky ne. Kolik už znám případů, kdy firmy doplatili na nedostatečnou ekonomickou znalost vlastní firmy a s tím spojené přílišné investice do společnosti, marketingu atd. díky pomíjivé "čarokráse cash flow. Když se roky točí peníze na účtu, může to vést ke klamným domněnkám, že na to či ono firma má, že si může dovolit kvalitnější reklamu atd.
Pokud neplatili už od října, tak je jasné, že si ještě chtěli přilepšit na Vánoce a pak to zabalit. Vy by jste Romane vložil kapitál do podniku, který je mínus 3 mega? Jsou to jen lži. Taky jsem poskytovatel a výmluvy slyším od října. Na doporučení právníka sem byli na PČR a to, že mají sro jim nemusí pomoci, za dluhy do milionů se neschovají.
Roman..ale mohli vôbec disponovať s tými peniazmi od zákazníkov? Lebo tam vznikol len vzťah poskytovateľ služby --- konečný zákazník a vzťah poskytovateľ služby--- zľavový portál (provízia). Podľa mňa k tým peniazom od zákazníkov nemali vlastnícke práva. Mali si zaúčtovať len vznik pohľadávky voči poskytovateľovi služby.
Hele, chlapi, bavíme se tady o houně. Nevíme vlastně nic a oni ti uniformovaní štramáci vyšetří. Nemůžeme srovnávat hrušky a jablka. A jestli se prokáže podvod v celém vedení, tak si beru svíčku a tu ruku nad plamen vrazím a budu se u toho tlouct do hlavy. :) Řeči typu jedna paní povídala ale fakt neberu, důležitá jsou fakta a o ty se opřu. Počkejme na nějaký solidní závěr, tohle povídání o ničem mě stejně nebaví. Co jsem chtěl napsat jsem napsal a teď si přeju spravedlnost pro všechny. Howg!
Ale predstav si, že si napríklad reštaurácia - zákazníci si kúpia zľavové kupóny a prvá 100vka zákazníkov sa príde aj najesť.....Musíš kúpiť suroviny, zaplatiť personál, uvariť jedlo, administratívu .....a potom príde hyperzľava a tvoje zaslúžené tržby ti len-tak zoberie! ...Naozaj to ešte niekomu príde normálne?
Můj známý pracoval v Mersite jako vývojář a firma se orientuje zejména na vývoj informačních systémů a Hyperslevu měli jako doplněk. Souhlasím, že očividně na to doplatili a nemyslím si, že to byl záměr. Co nepopírám, je však zodpovědnost za spravované peníze. Je mi to každopádně líto
to je ale to samé, jako se zbožím, vše pošleš lidem i zboží vyměníš, snažíš se všem zavděčit, každý si na tebe otevře hubu, pro každého je člověk podvodník a když ti začnou chodit faktury od dodavatelů, začneš se ptát, kde mám své peníze za věci které jsou již přes dva měsíce odeslané a oni řeknou, my je nemáme, zavíráme krám, tak kde se stala chyba???
Nechápu jak by si pomohli tím, že položí firmu. Kdyby to byl tunel, měli by někde takový prachy ulitý, na účtech atd. Vše jim muselo téct přes účet, takže to se snadno zjistí. Když vyjde najevo, že všechny výdělky padly na propagaci firmy, nájmy, platby zaměstnanců atd., tak lze předpokládat, že se prostě podníkáni nevyvynulo podle jejich představ. To je každoděnní realita - podívejte se na http://insolvence.statnisprava.cz/ kolik tam je každý den nových případů. U Hyperslevy je problém v tom, že firma dělala velké obraty u hodně dodavatelů a když už nemohla dál a padla, všichni to takto odnesli. A samozřejmě je to hodně nepříjemná záležitost pro všechny. :-(
Předesílám, že nejsem účetní, auditor, ani nic podobného. Ani tento business nijak blíž neznám. Ale z logiky věci mně napadá jediné. Že vše je plně v režii slevového portálu. Klasický obchod. Ve své prodejně (kamenná či internetová) prodávám něčí produkt (auto, slevu, jogurt, pojištění...). Portál vybírá prachy od zákazníků a platí závázky (dohodnutou část 'prodejní' ceny) poskytovatelům slev.
Mohu se mýlit, může to být jinak, ale pak by to museli mít pekelně složitě ošetřeno ve smluvní dokumentaci (mj. např. hmotné odpovědnosti apod.), ale tomu moc nevěřím.
Rovnako nam nezaplatili a pan Chudovan tvrdil, ze vstupuje ku nim strategicky investor, momentalne prebieha audit a do konca tyzdna budu platby uhradene. Pred cca tromi tyzdnami som sa pytala pana Chudovana, ci nie su v druhotnej platobnej neschopnosti, kedze napriek prislubom o sklze platieb nic neuhradili, vykrucal sa. Ako pravnicka som mu vysvetlila, ze okrem provizie im peniaze ktore vybrali od kupujucich nehovoria pane a ze ak cast penazi ktore mali poskytnut predavajucim tovaru, ci poskytovatelom sluzieb pouzili na svoj ucel, vidim v tom konanie naplnajuce skutkovu podstatu niekolkych trestnych cinov. Pan Chudovan povedal, ze to asi nie, ako advokat som mu povedala, ze to asi ano, a aby lepsie pochopil som mu povedala, ze urcite mu je znamy termin sprenevera...... Nas salon je poskodeny, bola zaslana vyzva v piatok panovi Chudovanovi a ak do rana nebude portal funkcny a poukazane prostriedky, zvazime trestnopravne kroky. Este usim upozornit, ze v CR a SR su to dva samostatne subjekty.
Dobry den Iva, tiez sme predavali tovar cez Hyperzlavu. posielali sme ho relativne okamzite po objednani. mame vsak par zasielok uz s uplatnenymi kuponmi na nasej web stranke (objednavka s kuponom prebiehala na nasej web stranke). zaujima ma, ci sme povinni tovar aj vyexpedovat a tym si vedome navysovat stratu. alebo ci su aj zakaznici rovnako ako my veritelia Hyperzlavy a maju si svoje pohladavky uplatnovat voci nim. urcite sa nam este budu ozyvat ludia, ktori si tovar kupili ale este si ho u nas neobjednali . dakujem za radu.
Bože. Jaká hmotná odpovědnost? Ty peníze jim vůbec nepatří. Oni si vyfakturují nějakou provizi (a tu event. započtou, aby peníze nechodily tam a zpátky), peníze jsou toho, kdo přes ně ten produkt se slevou prodával. Když si u trafiky dobijete v terminálu kredit v mobilu, tak ty peníze taky nepatří trafikantovi.
zaujimal by mal nazor pravnika a nie nejakeho pana antonaka z nejakeho centra
" Podľa Antoňaka totiž hrozí, že ak by “podnikateľské subjekty u ktorích si spotrebitelia majú uplatniť zľavy, ich odmietli poskytnúť vytvoril by sa “začarovaný kruh” v ktorom by sme perzekuovali samotných poškodených”."
kto je tu poskodeny? a kto nie?
dalej pan pise ze....."keďže prevádzkovateľom webových stránok bola česká eseročka."
Obchodny register SR tvrdi nieco ine:
HyperZľava, s. r. o.
Sídlo:
Bajkalská 29/C
Bratislava 821 01
Ale může s nimi libovolně nakládat až do okamžiku, kdy je smluvně zavázán uhradit jejich část mobilnímu operátorovi. A Tesco stejně nakládá se všemi penězi za rohlík, než zaplatí fakturu pekárně.
Prostě tady jde o zcelaklasické neplacení závazků. Veškeré ostatní výklady jsou zbožné přání anebo lidová tvořivost (včetně v diskuzi zmiňovaných kovaných právníků z řad PČR).
„Nedostávalo se nám dostatek peněz, které by přitékaly do společnosti, abychom byli schopni uspokojit veškeré věřitele. - on je snáď naprostý idiot!! ...oni nemali uspokojovať veriteľov..to oni im mali dať províziu za to, že pozbierajú peniaze od zákazníkov a pošlú ich na účet! ...v opačnom prípade je to jasná ekonomická samovražda...tržby čo zobrali jednému podnikateľovi mu vrátili z toho čo dal druhý a tak stále dookola až kým im neklesol dopyt
Jen prozajimavost - ciste osobni zkusenost.
Slevomat - nejake to jednani o vyprodeji zbozi ze skladu jedne firmy.
Jejich predstava - ze by se to prodavalo tak za 40% normalni ceny ... a ze oni by z (tech 40%) meli 80% pro sebe (za to zprostredkovani = uvedeni na web) => prijem prodejce by byl 10% ....
Majitel dotcene firmy po te prohlasil, ze se mu vyplati s tim zatopit ... ;D
trochu zvláštní příklad, ale dal by se upravit i do roviny, které se to týká. Kdyby obchodník uzavřel se sousedem smlouvu a soused by pro obchodníka za odměnu odnášel peníze a pak nosil chleby a Vám by ten chleba pak nepřinesl a peníze propil, tak už klidně můžete jít za obchodníkem, který si souseda najal a ten by Vám měl chleba vydat a vyřídit si to se sousedem.
Bohužel vztah poskytovatel a zprostředkovatel je právně definovatelný a jasný a zákazník na něj v tomto případě nemůže doplatit, ledaže by na sebe vyhlásil insolvenci i poskytovatel.
Jako provozovatel slevové ho portalu mohu mluvit že zkušenosti a prav.
Upozorňuji že jsem take podctive prelouskal celou diskuzi:
1) zákazník: zaplatil hypersleve -X firma nedostane peníze - K klient neni povinnen poskytovat zboží / službu zakaznikovi -Z ...pokud dle smluv obvykle 14-21 dni K neobdrží peníze, vtomto případe neni dle smlouvy uzavřena podstata kupónu a tím padem neni platný ... Přestože tady bylo kolikrát uražen názor že kam se poslali peníze tam si mate stěžovat, takže Je to tak, portál je povinnen přeposlat klientovi peníze a zároveň ZAŘÍDIT / zprostředkovat službu ( neni myšleno že musi třeba vařit steak ale zařídit at zákazník dostane) - dost take záleží na obchodních podmínkách slevové ho portalu se který zákazník souhlasi ale pokud Z nedostane službu, slevovy portál je povinnen to řešit vracením platby. Na slevovem portalu je mít smluvně toto ošetřeno s klientem. Toto pisu proto at chápete že klient nechce dat službu z jakekokoliv důvodu i proto že nedostal treba prave zaplaceno - zákazníci, bohužel musíte na hypersleve vymáhat. Vztah zákazníka je uzavřen se SLEVOVYM PORTÁLEM nikoliv klientem TAK TO BEZ DEBAT JE
2) pohledávky ... Krátce ... Je mi líto ale nic moc nezmuzete ... Nenabadam ničemu ale asi opravdu jen ten výlet do Liberce ... Z vlastní zkušenosti mohu říct že raději posilame peníze ihned 14 den at se peněz co nam nepatří zbavíme...
Očekávám plno reakci že to tak neni a těmto lidem přeji stesti at se pletu ... Ovšem ...
myslim ze za pana chytila tady nikdo neoroduje, pana jarkovskyho znam take a rozhodne za nej ruku do ohne dam taky. rozhodne to neni podvodnik ktery by mel zajem na tom aby vedomky ublizil jinym. doufam ze PCR vse radne vysetri a nakonec vsichni zjisti jak to doopravdy bylo a bude potrestan spravedlive ten ktery opravdu muze za tento krach.
ale oni si nekoupili nic o hyperzlava, oni si koupili na hyperzlava váš poukaz, který se jejich zaplacením stal platným, to že vy máte problém v přeúčtování JE VÁŠ PROBLÉM VÝBĚRU NEVĚROHODNÉHO PARTNERA VE VAŠEM BUSINESSU, ne jejich, tedy pokud tam tu slevu neumístil někdo bez vašeho vědomí.. smlouva mezi vámi a zákazníkem (sic přes zprotředkovatele) byla již s vaším vědomím uzavřena... takže máte smůlu a zákazník má právo se obrátit na VÁS. Tečka. Chápu, že je to pro vás nepříjemné, ale takto to je.
v článku z loňského roku pan Jarkovský varuje před podvodníky.....to je absurdní...doporučuji přečíst celé! A snad pan poctivec Jarkovský a Chytil vrátí peníze všem dlužníkům ze své¨další firmy www.mersite.cz , nebo budou také lhát tak jako při provozu hyperslevy? je smutné, že taková hovada si hrají na podniktale a jejich styl podnikání je "jen parazitování na důvěře ostaních"
To je "hodně vtipné", ale o obhajobě pana Chytila z mé klávesnice nepadlo ani slovo. :) Já toho pána neznám a jestli je to podvodník, na což přijdou, ať si svoje odnese na svých bedrech. Jak jsem psal, podvodníky nesnáším! A zcela chápu vaší nasranost, mě taky dluží pár zákazníků za dodané produkty, sic z jiného odvětví. Jenže tenhle náš stát by nás podnikatele nejradši stáhnul z kůže, přitom je to někdy taková pakárna! Ale co se rozčiluju...
Hlavně ať vysvětlí proč podali dobrovolně návrh na insolvenci a hned první se bleskově přihlásil jejich kolega pan Beneš o značnou částku. Vám říkám tohle je prasárna nejhrubšího zrna ale pánové to dost podcenili. PČR na tom pracuje a bylo podáno během 24h zatím cca 8 tr.oznámení. Hypersleva s.r.o pracovala s obrovskou ztrátou po celý rok 2012 o čemž ovšem neinformovala věřitele-obchodní partnery a nabírala další a další akce. Jak říkám tak snadný to mít nebudou. Tohle neni klasický krach. Zdaleka ne.
Preco by mali mat zakaznici narok na tovar a predavajuci nemaju narok na peniaze? Kupujuci kupil tovar od nepoctiveho sprostredkovatela a ten sprostredkovatel si peniaze nechal, takze preco ja ako obchodnik napriklad mam posielat tovar za ktory mi nik nezaplatil. Ked poslem suseda kupit chlieb a dam mu peniaze a on ich prepije, tak nebudem ten chlieb pytat od obchodnika, ale od suseda...
No vidíte a já mám zase hypotéku na barák a tito šmejdi mi dluží 70tis takže pro mě za mě ať jezdí třeba na tříkolce. Včera tvrdí že je vše v pohodě DEJTE MI ČAS DO ZÍTRA a tohle??? neorodujte tady za ty zloděje. Koho zajímá že ten zloděj má 8let starý auto.
tak jak je možné,že pan Chytil má další s.r.o. a podniká dál?proč neprodá co má a nevyplatí ty okradený lidi?jděte do prdele s tou vaší omluvou pro zloděje Chytila,do telefonu lhal,vymlouval se a už půl roku věděl,že jsou v prdeli.
mimochodem,není Krteček nick pro Chytila?tKrteček taky dělá tunely
Nechápu co tenhle příspěvek má znamenat. Tady parta leváků ještě včera tvrdila že je všechno v pořádku, dnes ráno prodává vesele vouchery a za pár minut insolvence??? kde jsou peníze??? měli právo používat jen svých 20%!!! na zbytek neměli vůbec šahat. To je podvod a zpronevěra. Taky jsem se právě vrátil z PČR a během pár minut zaznělo z úst policisty toto "JASNÝ ZÁMĚR" takže ta partička z toho nevyjde vůbec ale vůbec dobře.
Hledám lidi okradené těmito dobytky. Lhaní do poslední chvilky. Nemluvim jen o tr.oznámení ze kterýho se nám maximálně vysmějou. Hledám lidi co ví jak se na tyhle šmejdy musí. Jsem jeden z okradených a plánuju výlet do Liberce kde jim rozkopu prdel po celým městě. Najdete mě i na webtrhu.cz pod stejným nickem. Kdo se chce přidat dejte vědět.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.