Na slevovém Seznam Tipu se o Fábie utkali roboti

1. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nabídka tří automobilů Škoda Fabia za 25 Kč na novém slevovém serveru Seznam Tip! se zřejmě stala utkáním robotů. Slevová akce měla začít v určitou (a dopředu blíže neurčenou) dobu a tři nejrychleji reagující si mohli objednat nový vůz. Doba zahájení akce byla držena v tajnosti, aby se nemohli lidé připravit předem, jenže se zdá, že se stejně předem připravili.

Nabídka tří automobilů Škoda Fabia za 25 Kč na novém slevovém serveru Seznam Tip! se zřejmě stala utkáním robotů.

Slevová akce měla začít v určitou (a dopředu blíže neurčenou) dobu a tři nejrychleji reagující si mohli objednat nový vůz. Doba zahájení akce byla držena v tajnosti, aby se nemohli lidé připravit předem, jenže se zdá, že se stejně předem připravili.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

komentářích na Lupě si uživatelé stěžovali, že server byl nejdříve nedostupný a pak byly hned vozy vyprodané. Akce začala v 10:39 a okamžitě byly všechny tři vozy hlášeny jako prodané. Několik čtenářů Lupy se přitom přiznalo, že titulní stránku Seznamu kontrolovalo robotem, aby jim nabídka neunikla, ani robot ale nepomohl i při kontrole co vteřinu.

Tiskové oddělení Seznamu slíbilo, že v průběhu dne pošle další informace k průběhu nabídky a prověří i výherce, už nyní se ale zdá, že půjde o šikovné programátory a tedy bude možná dobré je po focení na tiskovém oddělení rovnou přesměrovat do firemní náborové kanceláře.

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).