Já to říkám pořád.Nejlepší rady po telefonu jsou s předčíslím 900.Čím delší,tím lepší.Hodně člověka připraví o peníze.
Zde se ale jedná o předčíslí 800,tak se člověk může ptát jak dlouho chce.Druhý den zas,a tak dále.A je to zadarmo!!!
To máte sice pravdu, jenže ruku na srdce, jsou ty chyby a problémy téměř stále pořád ty samé a stejné. To může dělat za chvíli i cvičená opice. Ten zbytek stejně je nejlepší řešit přímo na místě s odborníkem. S tím souhlasím. Po telefonu signálu v problematickém místě nepřidají .... to je jasné ;-)
Zdejší dotazy trpí nejvíce tím, že ve svém původním znění většinou nic neříkají o skutečné situaci a ani není správně naznačen chtěný konec. Po telefonu to spraví pár vět a mohou i tazatele dostat do stavu, že si plně uvědomí složitost jeho konkrétní situace. Samozřejmě ale nemusí vést ani živá telefonní diskuze ke zdárnému konci. Nakonec i rada : Obraťte se na odbornou firmu" je někdy rada k nezaplacení, chránící nervy i peníze tazatele.
No, zajímalo by mě jak probíhalo to několikaměsíční proškolování telefonistů v praxi. Pokud by měli lidem skutečně vysvětlit problémy s příjmem DVB-T, musel by tam sedět aspoň jeden zkušený praktik z terénu.