Hlavní navigace

Některé e-shopy stále neumí odpovídat na e-mail

14. 7. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

United Interactive provedla další ze svých výzkumů tzv. e-mail response indexu, tedy měření rychlosti a kvality odpovědí na e-mail. Cílem byly tentokrát české e-komerce projekty (e-shopy, agentury, apod.) A výsledky? Mohlo by být líp. Nejlépe odpovídaly společnosti TicketPro a Internet Mall, jako nejlepší skupina se umístily rezervační systémy vstupenek. Nejhůř dopadl e-shop Nákupní dům a internetové obchodní domy celkově dopadly dost bídně. Je snad i pro jejich provozovatele Internetem jenom…

United Interactive provedla další ze svých výzkumů tzv. e-mail response indexu, tedy měření rychlosti a kvality odpovědí na e-mail. Cílem byly tentokrát české e-komerce projekty (e-shopy, agentury, apod.) A výsledky? Mohlo by být líp. Nejlépe odpovídaly společnosti TicketPro a Internet Mall, jako nejlepší skupina se umístily rezervační systémy vstupenek. Nejhůř dopadl e-shop Nákupní dům a internetové obchodní domy celkově dopadly dost bídně. Je snad i pro jejich provozovatele Internetem jenom web?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je ředitelem médií vydavatelství Internet Info. V letech 2005 – 2008 působil jako šéfredaktor serveru Lupa.cz. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Online komunikaci se věnuje i na svém blogu www.alesmiklik.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).