Hlavní navigace

Nepojede samoobsluha Vodafonu, ani většina zákaznické podpory

Marek Janouš

Český Vodafone ohlásil, že od pátečního večera od šesti hodin bude až do nedělního večera „aktualizovat systémy“. Odstavena a nedostupná bude proto Samoobsluha (internetová, mobilní, SMS i hlasová) a také aplikace „Můj Vodafone“. Služby vlastní sítě, tedy volání, posílání SMS a data, poběží normálně.

Český Vodafone ohlásil, že od pátečního večera od šesti hodin bude až do nedělního večera „aktualizovat systémy“. Odstavena a nedostupná bude proto Samoobsluha (internetová, mobilní, SMS i hlasová) a také aplikace „Můj Vodafone“.

Služby vlastní sítě, tedy volání, posílání SMS a data, poběží normálně.

Jiří Pluháček, který aktualizaci povede, doporučuje „provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne“ a „velice se omlouvá za dočasné snížení komfortu“.

Vodafone dále sděluje, že zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu zavolat na Linku péče o zákazníky, 800 77 00 77. Ostatním požadavkům nebude moci po dobu aktualizace vyhovět.

WT100

Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučuje dobíjet během víkendu online dobitím platební kartou, přes bankomaty nebo dobíjecí terminály. Transakce zadané přes jiné dobíjecí kanály budou zpracovány až po skončení odstávky. Aktivovat nové SIM doporučuje až po víkendu.

eShop Vodafonu bude i během víkendu v provozu, ale objednávky se zpracují až po skončení aktualizace. Server Vodafone park bude plně funkční i po dobu odstávky.

Našli jste v článku chybu?
2. 11. 2012 23:59

Nevím, zda-li tyto zkušenosti má poměrná většina uživatelů Vodafone samoobsluhy, ale každý můj přibližně pátý pokus o přihlášení do samoobsluhy končí nezdarem (přihlašuji se cca 2x-3x do měsíce). Často nemám možnost díky tomu ani zaplatit fakturu za služby, a už se mi za poslední dva roky nejméně dvakrát stalo, že jsem díky tomu byl v prodlení s platbou. Samoobsluha je dlouhodobě velmi problémová a společnost Vodafone ji není schopna ani po několika letech dostat na použitelnou úroveň, což považ…

21. 3. 2014 14:02
nasta (neregistrovaný)

je to neuvěřitelné ale kdykoliv se chci připojit na samoobsluhu nefunguje, nejen že nejsem spokojena s tím co ukáže ale ani stím průhledným účtováním, čín víc aktualizací, tím hůř dohledatelné průhledné vyučtování, vážně přemýšlím o změně operátora,