Hlavní navigace

Nepojede samoobsluha Vodafonu, ani většina zákaznické podpory

2. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Český Vodafone ohlásil, že od pátečního večera od šesti hodin bude až do nedělního večera „aktualizovat systémy“. Odstavena a nedostupná bude proto Samoobsluha (internetová, mobilní, SMS i hlasová) a také aplikace „Můj Vodafone“. Služby vlastní sítě, tedy volání, posílání SMS a data, poběží normálně.

Český Vodafone ohlásil, že od pátečního večera od šesti hodin bude až do nedělního večera „aktualizovat systémy“. Odstavena a nedostupná bude proto Samoobsluha (internetová, mobilní, SMS i hlasová) a také aplikace „Můj Vodafone“.

Služby vlastní sítě, tedy volání, posílání SMS a data, poběží normálně.

Jiří Pluháček, který aktualizaci povede, doporučuje „provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne“ a „velice se omlouvá za dočasné snížení komfortu“.

Vodafone dále sděluje, že zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu zavolat na Linku péče o zákazníky, 800 77 00 77. Ostatním požadavkům nebude moci po dobu aktualizace vyhovět.

BRAND24

Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučuje dobíjet během víkendu online dobitím platební kartou, přes bankomaty nebo dobíjecí terminály. Transakce zadané přes jiné dobíjecí kanály budou zpracovány až po skončení odstávky. Aktivovat nové SIM doporučuje až po víkendu.

eShop Vodafonu bude i během víkendu v provozu, ale objednávky se zpracují až po skončení aktualizace. Server Vodafone park bude plně funkční i po dobu odstávky.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).