Nešikovné PR Raiffeisenbank: spokojený zákazník z firemní sítě

19. 5. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Na Měšci vyšel článek kritizující politiku Raiffeisenbank v přístupu ke klientům. Banka vydává nové obchodní podmínky, zákazníkům ale nechce udělat souhrn změn, musí se prodírat dlouhými podmínkami. Navíc jsou tu nepříjemné pasti. Vlnu kritiky mírní i spokojená zákaznice Lucie Jemná. Nepovšimla si ovšem, že svůj příspěvek posílá z firemní sítě eBanky, kterou „Raifka“ převzala. I takhle se hasí PR požár na internetu – půjde o další brigádnici, která jednala z vlastní vůle?

Na Měšci vyšel článek kritizující politiku Raiffeisenban­k v přístupu ke klientům. Banka vydává nové obchodní podmínky, zákazníkům ale nechce udělat souhrn změn, musí se prodírat dlouhými podmínkami. Navíc jsou tu nepříjemné pasti. Vlnu kritiky mírní i spokojená zákaznice Lucie Jemná. Nepovšimla si ovšem, že svůj příspěvek posílá z firemní sítě eBanky, kterou „Raifka“ převzala. I takhle se hasí PR požár na internetu – půjde o další brigádnici, která jednala z vlastní vůle?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).