Já jsem s RB udělal zkušenost v loňském roce. V jejích "péči" jsem se ocitl nedobrovolné, automatickým přechodem z E-banky. RB změnila v loňském roce v létě naprosto zásadním způsobem své podmínky (původně když na účet přišlo za měsíc 40 tis. Kč nebo více, platily se pouze poplatky za příchozí a odchozí platby, tento limit byl zvýšen na tuším 110 tis. Kč). Změna se nikde neobjevila, tudíž jsem ji nezaregistroval, až po 2 měsících jsem si všiml, že mě banka strhává měsíčně 289 Kč za vedení účtu !!!!! Přitom jsem za měsíc prováděl pouze cca 5-8 plateb. Okamžitě jsem volal na infolinku RB, operátorka hledala asi 10 min., než mně byla schopna sdělit důvod této platby. Je to hnus a jedinou možnou reakcí bylo okamžité zrušení účtu. Teď mám osobní i podnikatelský účet u m-Bank, pro moje účely naprosto dostačující, neplatím vůbec žádné poplatky a funguje vše bez problémů.
"(původně když na účet přišlo za měsíc 40 tis. Kč nebo více, platily se pouze poplatky za příchozí a odchozí platby, tento limit byl zvýšen na tuším 110 tis. Kč)"
Mluvi o firemnim uctu, stalo se mi totez, abych ho mohl mit bez poplatku, tak sem si musel nejen zmenit typ uctu, ale objednat k nemu platebni kartu, kterou sice nanic nepotrebuju, ale musim mit alespon 3 sluzby (jo a je to tusim tak ze kreditni obrat muzi byt 50+ a zaroven musi byt na ucte 200k+ nebo musi byt kreditni obrat pres tech 100k). A presne jak pise, zadna informace ze se neco takoveho chysta nedorazila.
Nerad vam kazim radost (ze by jste byl nastrcena ovce od mBank?), ale pokud se bavime o osobnich uctech, tak ten limit pro NEJVYSSI premiovy program je 30tis .
Tady šlo o podnikatelské konto - bylo to 45k a zvedli to na 200k (pokud člověk nemá termínovaný vklad nebo nějaký další produkt). Taky jsem ten účet zrušil.
(domény si nevšímejte, jsem tu pracovně)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).