Hlavní navigace

Netflix chce do konce roku expandovat na čtyři skandinávské trhy

15. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Veleúspěšná americká on-line půjčovna Netflix v posledních letech přechází od svého původního obchodního modelu zasílání neomezeného počtu DVD s filmy poštou za měsíční předplatné ke streamování videa na vyžádání do počítačů, tabletů, mobilů a televizí. Ve Spojených státech je tak populární, že podle některých odhadů tvoří až čtvrtinu provozu v tamních datových sítích.

Veleúspěšná americká on-line půjčovna Netflix v posledních letech přechází od svého původního obchodního modelu zasílání neomezeného počtu DVD s filmy poštou za měsíční předplatné ke streamování videa na vyžádání do počítačů, tabletů, mobilů a televizí. Ve Spojených státech je tak populární, že podle některých odhadů tvoří až čtvrtinu provozu v tamních datových sítích.

Podle serveru TechCrunch vstoupí Netflix do konce letošního roku na dánský, finský, norský a švédský trh. Netflix zahájil zahraniční expanzi na podzim 2010, když začal nabízet své služby v sousední Kanadě. V roce 2011 následovala Latinská Amerika a na začátku letošního roku vstoupil Netflix na britský a irský trh. 

Ve druhém čtvrtletí přidal Netflix 600 tisíc zahraničních zákazníků. Celkově tak eviduje Netflix mimo území Spojených států celkem 3,6 milionů předplatitelů. V Británii a Irsku získala služba od svého spuštění více než milion platících uživatelů.

BRAND

Úspěšný je Netflix i v Kanadě, kde ho využívá už deset procent domácností. Naopak v Latinské Americe, kde za deset měsíců získal milion předplatitelů, se Netflix potýká s problémy, které souvisejí s pomalým internetovým připojením a malou penetrací zařízení. 

Zdroj: TechCrunch

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).