V tabulce nikde nevidím Google a Facebook. Znamená to, že spadají do kolonky "nezapojené"? Pokud si SPIR vážně myslí, že Google + ostatní nezapojení dělají jen 5%, tak mají (slušně řečeno) špatnou metodiku.
SPIR určitě nikoho neignoruje, naopak snaží se zapojit i ta média, o kterých píšete. Touto metodikou alr neumí reklamy na FB a G systém měřit a obávám, se že to ani nepůjde v budoucnosti. Reklamy jsou zobrazovány na jiném principu. Řešením je deklarace výkonu provozovatelem, ale nedělejme si iluze, že s tím provozovatelé výše uvedených médií budou souhlasit. SPIR měří, co lze, všude v prezentacích dat uvádíme, že to není celý trh,ale pouze měřená část.Záleží na mluvčím.
Viz níže KH, nejsou to jistě čísla za celý trh. Ale slabinou je zatím spíše chybějící Google, než Facebook, ten toho zase tolik (finančně) v Česku nedělá. Z mnoha důvodů.