První otázka je, zda jsou opravdu nejsilnější. Minimálně v případě Facebooku víme, že jeho reklamní vliv na český trh je marginální. Druhá otázka je, jestli není lepší sumarizovat alespoň to, co víme, než nedělat nic. Na tu bych s dovolením odpověděl kladně. Cílová skupina si článek snad přebere sama.
Jakákoliv alepoň trošku relevantní čísla jsou užitečná. Problém je, když si je někdo upravuje k obrazu svému.
Možná by stálo za to ještě zahrnout mediazastupitelství typu Arbo nebo Impression Media, protože určitě také "něco" utrží.
Mnoho i významných médií na svých stránkách nechává zobrazovat reklamní pozice (grafické i textové) od Googlu. Příjmy z těchto pozic odhaduji měsíčně minimálně na jednotky milionů, spíše na 10-20mil. To už je také číslo, které by se v souhrnech mělo objevit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).