Vlákno názorů k článku Nova chce vlastního poskytovatele peoplemetrových dat. Vypsala tendr od anonym - Tak, a máme to tady. Nova společnosti Mediaresearch...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 6. 2012 9:43

    bez přezdívky

    Tak, a máme to tady. Nova společnosti Mediaresearch pravděpodobně nedůvěřuje a bude si měřit sledovanost u jiného subjektu. To bude guláš. Nevěřím, že by nová firma zkreslovala výsledky měření, to by bylo krátkozraké, takže jediným důvodem může být cena za službu. Jsem zvědav na reakci společnosti Mediaresearch, které může být právem dotčena nedůvěrou Novy v jejich měření.

  • 18. 6. 2012 15:18

    Pamětník

    Jako důsledek dvojkolejnosti v měření sledovanosti očekávám i všeobecný pokles úrovně příspěvků na Digizone. Již dnes značné procento příspěvků reaguje na přetahování v označování věkových hranic diváckých skupin, intervalu, ve kterém se prezentuje sledovanost a nyní k tomu přibyde úplně nový a "nezávislý" zdroj. Výběrové řízení vypsala Nova a proto samozřejmě očekávám nastavení takových parametrů, aby argumenty pro ceníky reklamy vycházely pro Novu optimálněji. Zákonitě musí mezi dvěma metodikami vycházet rozdíly a pro některé zdejší zarputilce je jedno, zda rozdíl je a bude v %, jeho desetinách, nebo setinách. Proto očekávám, že nárůst komentářů sledovanosti a s tím spojené dialogy, nebude jen na dvojnásobný, ale ještě vyšší. Ach jo, co v tématech diskuzí na Digizone zbyde pro takové, ke kterým se řadím i já, kterým je úplně jedno, zda pořad uvádí "Pavel, nebo Havel" a nějaká sledovanost je jim ukradená?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).