omlouvám se,ale tady musím souhlasit s Pavlem P. Ve všech vyspělých státech se cílí na určitou cílovku diváků,jen u nás 15+. Což je špatně. Je hloupost říct, že naše tv to vzdávají a že jsme jedna z nejhoršch zemí v Evropě, ve sledovanosti tv u mladých. Jasně to jde vidět u superstar - v 15 -34 má skoro 40 %. Když tohle vyzdvihne Nova je to špatně, ale kdyby tuhle cílovku vyzdvihla Amerika, všichni to vychvalují jak že to nefrčí u mladých. Jde mi o ten princip...
Buď a nebo...Pokud programuji a prodávám reklamu na cílovou skupinu 15-54, tak mě snad zajímá skupina 15-54. Vytváření různých podskupin mi přijde celkem ubohé. Tzv...V hlavní cílové skupině nejsem úspěšný, tak si najdu užší cílovou skupinu, ve které dosahuji lepších výsledků...A pro méně chápavé: "Hele, sice nemám krásné lodičky jako ty, ale mám hezčí kabelku."
bože, jak omezené :D ty to pořád nechápeš? komerční televize nedělají nic takové jako "hledání užší skupiny", oni jednoduše cílí na atraktivní diváky, VŠICHNI to dělají, každý podnikatel uvádí produkty na trh pro konkrétní cílovou skupinu, co se to snažíš zase někomu namluvit? prostě trapný český zaostalý postoj, proto je čr celé evropě k smíchu