Není možné náš trh hodnotit takto, kolik stojí zubní pasta, Coca cola a pod., vše ukáže až reklamní trh, jestli se vyplatí tyto peníze utápět v reklamě.
Takže ani nepředpokládáte, že by mohl objem reklamy v TV Nova klesnout v souvislosti s jejím zdražením?
Kde na světě jste viděl, že by k něčemu takovému došlo? A navíc, v Česku není vysoký, naopak je příliš nízký. Je na 50 procentech toho, co se vysílá v USA.
Vždy jsem si myslel, že GAgarin je kosmonaut, ale evidentně šlo "mejlku" :-D Byl to kouzelník a bavič v jedné osobě. Neustále tahá něco z rukávu a vždy se zasměju :-)
Za kolik bude Nova prodávat reklamní čas záleží jen a jen na ní. Jestli ho budou klienti kupovat zase záleží jen a jen na klientech. Nova může chtít za reklamní čas i stonásobně víc, než mají všude na světě - to je prodejní cena. Nikdo ale nenutí klienty, aby si zboží ( v tomto případě reklamní čas ) za tuto cenu kupoval, pokud existuje možnost to samé zboží koupit jinde a levněji. Tomu se říká konkurence...
Pan Garin si je sice naprosto jist brzkym krachem novych digitalnich stanic, ale kdyby to nahodou nevyslo, bude lepsi precejen trochu nastradat, dokud to jde :-)
A právě proto zároveň Nova/CME dělá vše, co je v jejích silách, aby tady ta konkurence pokud možno nebyla, nebo aby se její příchod aspoň co nejvíc oddálil.
Nova pochopila, že cesta jejich programů do sítě placených nevede, že by měla nízkou sledovanost, viz Nova kontra Nova Cinema. Proto se soustřeďuje na svůj finanční příjem z reklamy, ale i zde platí určitá horní mez. Zkusit se dá vše, ale k tomu musí být dva, i ten kdo si reklamu v tv zaplatí.