Pokud bude Česká Pošta takhle pokračovat ve hledání zisku jinde než v posílání příšerně drahých (a čím dál tím méně používaných) listovních zásilek, tak jenom dobře.
Pak člověk dorazí k přepážce a zjistí, že nemá dost peněz v hotovosti k zaplacení a kartou nelze na poště platit. Tak jde do bankomatu a začne frontu stát znova :-)
Vždycky se pobavím řadou názorů, u některých je vidět, že nemají o věci ponětí nebo si to co se píše ani důkladně nepřečetli.Další se pak trefují do stále stejných problémů.Tak mě připadá, jak by asi přistupovali k problémům, které mají pošťáci na svých pracovištích. Rešení spočívá především v investicích do IT a také do vzdělání zaměstnanců. A také do kvalitního řešení případných pracovních možností každého jednotlivce. Káždý musí odvést určitý výkon za jednu směnu. Fronty za mnohé může i občan zákazník. Já své platby řeším přes banku a přes PC. Lísteček ve schránce, nemůže pošťák na každého čekat víc jak dvě minuty, jinak by už nic neuděla.Jistě by pomohlo avízo na telefon... Mohl bych nabídnout řadu nedostatků na straně obyvatel. Když už nezbývá čas odnáší to i ti co mají vše v pořádku. Jak na to: Dát si do vyhledávače Česká pošta a hledat řešení...........
Já mám přesně opačný názor. Když už potřebuji osobně na poštu, tak čekám ve frontě jak trotl, protože je tam 20 lidí, kteří si chtějí:
- dobít mobil
- koupit los
- vybrat peníze z maxkarty
- založit pojištění/účet
- zaplatit složenku (ano, to co jde normálně udělat elektronicky)
Tj. všechno služby, které by státní podnik dělat nemusel, a kterými jen zdržuje ostatní, kteří jeho služby využít MUSÍ :-/
ale neslibovali taky náhodu, že zavedou elektronické oznámení o zásilkách? To že místo balíků chodí jenom lístečky, už jsem si zvykl, ale pošta má otevírací dobu takovou, že dojedu domů, tam najdu oznámení o balíku nebo doporučeném dopisu a pošta už má dávno zavříno. A hlavně by tam mohlo být, kdo mi to posílá. Občas třeba pojišťovna nebo PF pošle naprostou pitomost doporučeně, jenže já čekám něco důležitějšího, z toho klikyháku houno poznám odesílatele (případně "Praha 2", to taky hodně napoví) a zbytečně druhý den místo oběda letím na poštu. Taky by tam třeba byla čitelná částka, jestli ji mám zaplatit nebo dostanu (ono hezký že na oznámení je K výplatě / K vybrání, když mi pošťák udělá ten křížek mezi čtverečky vím stejně prd).
jak to vlastne funguje? Jelikoz pisou, ze neznaji dopredu pocet stranek, tudiz ani cenu, tak
- zaplatim nejakou zalohu a z te se mi to strhne a prijde to postou. Co pak se zbylyma penezma?
- nebo se to plati az pri prevzeti? Tj. objednam si vypis, prijde ke mne domu postacka, ja tam (pochopitelne) nebudu a budu si to tedy muset jit vyzvednout na postu? :-D Takze to bude totez, jen o sedm petek drazsi, chapu-li to dobre? :)
Přiznám se, že jsem váš příspěvek moc nepochopil. To se snažíte obhajovat pracovníky pošty, že musí odvádět nějaké výkony za směnu? To si nejspíš děláte srandu. Snad v každém normálním zaměstnání člověk musí odvádět práci v termínech a kvalitě, jaká je požadována, takže takovéto omluvy jsou vskutku úsměvné.
Např. jsem doma, a z okna vidím, že pošťák se ani nenamáhá zazvonit ale háže do schránky připravený načmáraný lístek, tak už opravdu nevím, co si mám myslet.
Jako třešnička na dortu jsou pak samotné služby, kdy už člověk vystojí fronty, zaplatí nemalé peníze, a pak se mu z 20 zásilek zaslaných doporučeně ztratí celých 5 (ano, 25 %). A byť jsou to úspěšné reklamace (5x500 Kč), tak je to zabitý čas, vyřizování s protistranou, a samozřejmě i ztráta věcí, které už člověk nenahradí.
Prostě by se pošta mohla soustředit na to dělat aspoň jednu věc kvalitně a ne nabízet milion dalších jen aby si zvýšila obrat.
No, mně se to moc nezdá. Jednak je v článku chybka, cena za výpis je 100,- za první stránku + 40,- za každou další + poštovné 70,-. A pak se mi nelíbí to zabezpečení. Pokud se budu chtít někomu pomstít, objednám mu výpis o desítkách stránek a on ho musí zaplatit, i když si ho nepřevezme. Stačí mi k tomu znát jen jeho adresu...