I to je možnost..neschopný podle mě není a je fakt, že zvýšení poplatků asi nebude průchozí... Takže může být potřeba snížit počet kanálů nebo se ušetří sloučením s ČRO.., a/nebo místo poplatků bude financování z rozpočtu státu kontrolované tím pádem politiky... Možnosti tu jsou... A nebo je za tím vším jen velké ego, které se chce, i za cenu, že by to bylo horší a dražší, odstřihnout od "Janečkovy ČT" ....?
Naprostý souhlas. Neměla by ČT s úžasnými výsledky výzkumu také zveřejnit, kolik stál? Zeptá se jí Digizone? A taky kalkulaci na kompletní redesign..... Ještě o Velikonocích ČT zdůvodnila změnu pořadu Pomozte dětem tím, že se rozhodla šetřit. Ušetřila tedy na přímém přenosu Pomozte dětem (ušetřila cca za honoráře štábu za 1 den zkoušek , což není až tak zásadní položka) a projekt díky jejím úsporným opatřením vybral pro znevýhodněné děti o 4 miliony méně, než rok před tím. Tak aspoň vidíme, proč ČT na dětech šetřila ... má po Událostech velké výdaje také s redesignem.... A brzy nám zopakuje, že bude muset snižovat náklady na vlastní tvorbu, pokud se nezvýší koncesionářské poplatky... Je to výsměch.
Toto, co píšete je 100% pravda. Nejhorší na tom ale je,že tyto výsledky pak média publikují. Velmi často se potom setkáváme s odpovědmi typu - šetříte ? Ano šetřím,za týden stejná otázka - šetříte ? Ne nemám z čeho. Důkazem jsou i předvolební ankety,všichni víme jak měl naposledy podle takových průzkumů Paroubek ve volbách získat snad 33%,ale skutečnost byla 20%. Opravdu jsou tyto průzkumy bezcenné a jsou to vyhozené peníze.
No vzhledem k tomu, ze jsem jsem podobných výzkumů 2x účastnil (1x na téma "mobilní operátoři" a 1x na téma "cola nápoje", tak vím, že vypovídací hodnota takových průzkumů je téměř nulová .. .člověka zastaví na ulici a slíbí mu, že za půlhodinovej výzkum něco dostane - pak tam něco člověk odpoví, hlavně, aby to měl už za sebou - vždyt je to jedno ... hlavně jsem u několika odpovědí vůbec nezapadal do žádné "škatulky" nebo neplatila žádná z variant A, B, C ani D ... takže ať si laskavě autoři a propagátoři nového "korporátního" loga raději přečtou, co si o tom myslí čtenáři v diskuzích pod články na internetu ... p.s. ČD Cargo děkuje za reklamu a potvrzení, že jejich logo je již dostatečně vryté lidem v ČR do povědomí ... :-)