Mají v tom trochu bordel. Nebo nevím.
Mám ten model (generace 2.0, tedy IP4.tv EVO-4T), který by už podle článku neměl být od srpna podporovaný.
Realita?
• Nic se nezměnilo.
• Nikdo mne nekontaktoval (žádná SMS, žádný telefon, žádný email)
• žádná oficiální komunikace ze strany O2, nebýt článků na Lupě, jako zákazník nic nevím.
Už po prvním článku, někdy v únoru, jsem se šel ptát na prodejnu O2. Že prý běží nějaká akce na zvýhodněný nákup nového STB, …
Ale prý, jestli se mi nikdo z O2 neozval, tak se mě žádná akce netýká a na žádné výhody nemám nárok. Vzali si na mne číslo, že se mi někdo ozve. Je to už 7 měsíců a nikdo se mi neozval.
Asi tak vypadá péče o zákazníka u O2.
Takže vám box 2.0 stále běhá? Zkontroloval jste si ve schránce složky "hromadné", "spam" a jak se v ještě v různých rozhraních jmenuje? Má operátor vaše aktuální kontaktní tel.číslo? To může být i kdekoliv jinde, nejen u O2 a nemusí být nutně totožné s tím, co (pokud) máte od O2. Taky měla běžet lišta přímo v prostředí O2TV a mělo to být i v MojeO2... Opravdu nikde nic?