Jsem i s rodinou dlouholetým zákazníkem Vodafonu. Zpočátku (cca před 10-ti lety) to byl myslím nejlepší operátor na trhu. Poslední 3-4 roky to s ním jde prudce z kopce. Nevím zda je to nějakým novým vedením, které nabylo přesvědčení, že zákazníci už jsou tak tupí, že jim stačí namalovat pěkný obrázek a budou nadšeně nakupovat "vypečené" balíčky.....
Naše tarify jsou výhodné pro zahraniční pracovníky, montéry firem apod. Těmto se to vyplatí, protože jim zaměstnavatel nedá firemní paušál, chtějí volat mezinárodně domů rodině, po ČR jen smskují a také jim dáme dostatečný FUP, aby si pár minut popovídali i přes Skype, pokud na to mají telefon.
Určitě si dokážete představit, že tito zákazníci nemají čas řešit nesmysly jako retence či VOIP a tak je pro ně naše nabídka nejvýhodnější.
/// :D Vodafone, nechcete mě zaměstnat jako mluvčího?