Naše tarify jsou výhodné pro zahraniční pracovníky, montéry firem apod. Těmto se to vyplatí, protože jim zaměstnavatel nedá firemní paušál, chtějí volat mezinárodně domů rodině, po ČR jen smskují a také jim dáme dostatečný FUP, aby si pár minut popovídali i přes Skype, pokud na to mají telefon.
Určitě si dokážete představit, že tito zákazníci nemají čas řešit nesmysly jako retence či VOIP a tak je pro ně naše nabídka nejvýhodnější.
/// :D Vodafone, nechcete mě zaměstnat jako mluvčího?
Jsem i s rodinou dlouholetým zákazníkem Vodafonu. Zpočátku (cca před 10-ti lety) to byl myslím nejlepší operátor na trhu. Poslední 3-4 roky to s ním jde prudce z kopce. Nevím zda je to nějakým novým vedením, které nabylo přesvědčení, že zákazníci už jsou tak tupí, že jim stačí namalovat pěkný obrázek a budou nadšeně nakupovat "vypečené" balíčky.....