Hlavní navigace

Nové Události si v pondělí pohoršily o 250 tisíc diváků a zůstaly pod Primou

3. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zájem o novou podobu hlavní zpravodajské relace České televize druhý den po premiéře mírně klesnul. Události zůstaly až za Zprávami FTV Prima.

O čtvrt milionu diváků méně než při nedělní premiéře měly v pondělí Události České televize. V součtu kanálů ČT 1 a ČT 24 oslovily v průměru 808 tisíc lidí starších 15 let. Konkurenční Zprávy FTV Prima měly 862 tisíc a Televizní noviny na Nově 1,9 milionu dospělých diváků. Informoval o tom server MediaGuru.cz. Nedělní hlavní zpravodajské relace ale bývají pravidelně výrazně sledovanější než pondělí, takže pokles se dal očekávat.

K TÉMATU: Nové Události napoprvé porazily Primu family, ale pouze v součtu ČT 1 a ČT 24

Při nedělní premiéře nové Události vidělo v průměru 1,056 milionu dospělých diváků, což představovalo 27,93 procenta publika (opět jde o součet výkonů ČT 1 a ČT 24). V pondělí dosáhly Události kumulovaného podílu 22,51 procenta. Pro porovnání: pondělní Zprávy FTV Prima zaujaly 25,71 procenta dospělého publika a Televizní noviny 49,20 procenta. Oproti číslům z minulého pondělí, kdy byly vysílané ještě ve staré podobě, si Události ani nepolepšily, ani nepohoršily.

MMF24

ROZHOVOR: Potěšilo by nás, kdyby Události porážely Primu, říkají šéfové zpráv ČT

Srovnání s minulým týdnem je ale ošemetné, protože nové Události mají ve všední den o šest minut delší stopáž než před týdnem, trvají 48 místo 42 minut. Navíc právě v těchto šesti minutách si konkurují s nejsledovanější zpravodajskou relací v zemi, Televizními novinami na Nově.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).