Bože, to jsou zase "ohejbáky na rovnáky na ohejbáky "...
To vypadá už jak za socialismu, a že návrháři u Googlu musí vykazovat činnost a vymýšlí zlepšovák s kurvítkem, aby příště mohli přijít s dalším zlepšovákem, kterým odstraní ono kurvítko, ale dají tam zase jiné kurvítko, aby bylo do příště co odstraňovat a vylepšovat...
Ony ty záložky docela fungují, ale bohužel vyžadují, aby člověk používal GMail tím "správným" způsobem, tj. mít standardně prázdný inbox, přečtené okamžitě archivovat, rozpracované záležitosti označit hvězdičkou.
Kdo používá GMail jako klasického klienta, tj. plný inbox, žádná archivace, orientace podle přečtených vs. nepřečtených, má se záložkami ovšem smůlu.
Mám pocit, že do Google vzali nějaký tým vývojářů, který narušuje jednoduchost řešení. Třeba nové psaní emailů, co to komu přineslo? Také je zlo :) Příklad: skoro vždy zadávám předmět emailu a lidi do kopie a to pořád Gmail schovává. Proč si to nepamatuje, proč nutí lidi využívat něco podle nějaké své moderní logiky? Občas mám pocit, že se snaží stát něco jako Facebook a zapomíná na své firemní zákazníky...
To je rozdil mazi managorskym a inzenyrskym rizenim firmy.
Jednoduse managori generuji zmenu pro tu zmenu - musi vykazat nejakou cinnost, a jestli to bude nebo nebude prinosem je zcela nezajima.
Mam tu hned takovej uzasnej priklad. Osoby ve firme dostaly za ukol, aby navrhly uspory na svych oddelenich aspon 20% ... mno a protoze firmu ridej managori ... tak jednoduse oddeleni navrhne trebas odprodej nakladnich aut. Je to sice <>ina (firma jako takova by zaplatila dvojnasobek za dopravu externim dodavatelum), ale oddeleni by usetrilo - naklady by totiz sli na ucet jine slozky firmy.
Uplne stejne je to s outsourcem ... ten ma smysl na jednorazovy akce, dlouhodobe je vzdycky drazsi (radove) nez vlastni lidi ... jenze je to v jiny kategorii nakladu => prislusnej managor propusti lidi, necha si vyplatit odmeny za uspory ... a ze firma v realu zaplati desetinasobek ... to uz neni jeho starost (v tomto pripade CEZ trebas - tedy z 1/2 i vase firma).
Už dlouho používám inteligentní štítky a musím říct, že k mé spokojenosti opravdu velice slušně umí filtrovat zprávy na upozornění (ebay, aukro apod), promo (mall, alza atd directmaily) a zbytek do doručené pošty.
Hodí se to celkem na mobilu, kde pak mám nastaveno, že zvukové upozornění je jen na Doručenou a Upozornění a Promo emaily ne.
Teď ty nové záložky ale absolutně nefungují. V záložce Promo akce, mám 2 emaily z roku 2012 a nijak se neaktualizuje. Přitom denně mi dojde něco mezi 5-10emaily, co mi padají do inteligentního štítku Promo akce. Nechápu, kde je problém a trochu doufám, že mi Google nevypne inteligentní štítky, které stále fungují. V laboratoři totiž ta funkce už údajně není.
A kam se zařadí úplně nový email, na který ještě není pravidlo? Například právě jsem si u Alza založil účet, ty mě pošlou potvrzovací e-mail, jsou do emailu a teď kde to bude? To budu muset procházet všechny záložky abych zjistil kam se to zatřídilo a když špatně, tak vytvářet filtr na obcházení výchozího filtru? A co když mě osoví nějaký zákazník, ale "chytrý" Google filtr mě to umístí do promo akcí, které běžně ignoruji? Mě to GMail zatím ještě nepřenastavil, ale jak to bude fungovat při stahování pře POP? Doteď to byla Doručená pošta, ale teď to bude co?
Tak nevím, jestli autor lže záměrně, nebo jen neví jak Gmail funguje.
1. Ve filtrech lze nastavit do které karty se zpráva zařadí. (klidně si nastavím že zpráva od Alzy nepůjde do karty promo akce ale třeba do karty Primární)
2. Když přijde nová zpráva vyskočí mi notifikace i když mám Gmail na pozadí.
Jediný co chybí přidat vlastní kartu ale to by pak bylo nepřehledný mít třeba 20 karet.
Takže příště než něco autor napíše, bylo by dobrý kdyby se se službou napřed naučil zacházet, pak se naučil pořádně česky a pak něco napsal
Je to tak. Prázdný inbox, vyřízené do koše, případně archiv. Zároveň je potřeba trochu přemýšlet a aktivovat si jen ty kategorie, které mi pomohou se ve všem vyznat. Zapnul jsem si jen Sociální sítě. Tím pádem mám v inboxu to, co chci mít na hromadě a příspěvky z G+ si přečtu později, po práci.
Předpokládám, že nové uspořádání se bude dále vyvíjet, že Google sleduje chování uživatelů a zřejmé nedostatky časem odstraní.
Ty kategorie lze zobrazit i v levém sloupci pod volbami Napsat, Doručená pošta atd., pak se zde zobrazuje i počet nepřečtenýh zpráv. Mě se to docela líbí, ale je to zatím nedotažené. Je možné, že pro někoho, komu chodí třeba 100 a víc mailů za den a velké procento se chybně zatřídí, to může být problematické.
Mě víc vadí skutečnost, že pokud mi přijde mail, já na něho odpovím, tato konverzace se nezobrazuje v doručené poště a musím jít do odeslané pošty. Nevím jak dlouho to tak funguje, asi co byl zaveden nový způsob psaní zpráv.
to jo. A nové mapy, to je taky věc.
a) Nová verze Map Google v současnosti podporuje pouze Chrome, Firefox, Safari verze 6 nebo vyšší a Internet Explorer verze 10 nebo vyšší
b) pomalinkaté, než se mapa zobrazí to je na kávu
c) zmizela ikonka pro výřez a rychlé přiblížení
d) na úplné využítí je třeba Mac OS 10.8.3+ nebo Windows Vista, 7 nebo 8