Hlavní navigace

Nový bulvární Super.cz Seznamu přetéká reklamou

Patrick Zandl

Seznam právě spustil inovovanou verzi svého bulvárního magazínu Super.cz. Ten se vůbec nepodobá svému předchůdci, obsahuje vlastně jen pár zpráv, veliké obrázky a ještě větší reklamy. Reklamou web přímo přetéká, občas až kontrastuje, jaký je poměr rozsahu vlastního obsahu a reklamy. Za své vzaly i diskuse – ty nový Super neobsahuje.

Seznam právě spustil inovovanou verzi svého bulvárního magazínu Super.cz. Ten se vůbec nepodobá svému předchůdci, obsahuje vlastně jen pár zpráv, veliké obrázky a ještě větší reklamy. Reklamou web přímo přetéká, občas až kontrastuje, jaký je poměr rozsahu vlastního obsahu a reklamy. Za své vzaly i diskuse – ty nový Super neobsahuje.

Nový Super.cz reklamou jen přetéká

Nový Super.cz reklamou jen přetéká

Jedná se o zcela nový přístup k on-line life-stylovým magazínům. Z uživatelských testování vyplývá, že uživatelé jsou novým vzhledem z počátku překvapeni. Ale když si vyzkouší, jak snadno se v něm dostanou k novým článkům a informacím, jsou s novým vzhledem spokojeni,“ komentoval nový vzhled služby Petr Král, produktový manažer senior, Seznam.cz.

Novému pojetí vzhledu serveru Super.cz odpovídá i nový obsah. Čtenáři na něm najdou koktejl zajímavostí ze světa nejen českého show-businessu, života celebrit, ale i zajímavosti ze světa kultury, nebo obecného společenského dění.

Nový Super bude také k dispozici v mobilní verzi, a to pro dotykové i nedotykové telefony.O obsah se bude starat nová redakce, která ve vydavatelství Borgis nově vznikla. Redakci povede Josef Koukolíček, který dříve působil v deníku Aha!.

Super.cz je tabloid ve webovém provedení?

Super.cz je tabloid ve webovém provedení?

Našli jste v článku chybu?