Jo, tak to je správná otázka.. Zákaznák 14 dnů, obchodník také.. A teď: Co když mi pošle zboží vyměněné či ne vše, co si původně koupil? A jak má někdo reagovat na zboží, které bylo poškozeno, či opotřebeno a užít své právo, odečíst si z vrácené částky právě ten rozdíl, o který poklesla hodnota zboží?? Myslím, že jen nějaké podací číslo zásilky nemůže stačit k dostatečnému prokázání, že zboží je vrácené a v jakém stavu či množství..
Tohle je postavené na hlavu. Tady měla být třeba týdenní lhůta až po obdržení zboží...
Jakožto provozovatele eshopu mě docela zajímá ten výklad termínů pro vrácení penež.
Zákazník - 14 dní na vrácení zboží, stačí mu prokázat, že zboží odeslal
Prodejce - 14 dní na vrácení penež.
Teď otázka, k*rva, kdy si mám asi zboží problédnout, že ho zákazník neponičil?
Když už teda milá EU, nemá co dělat a vymýšlí zbytečné regule a nařízení. Co to tak dotáhnout k dokonalosti, aby tam nevznikaly takovéhle věci. Ten zákon by snad vymyslel lépe student práva jako nějakou domácí práci.