Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Novým majitelem Aliatelu je GTS od shisha - Jak sleduji vaše reakce tak mám smíšené pocity....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 12. 2004 20:41

    shisha (neregistrovaný)
    Jak sleduji vaše reakce tak mám smíšené pocity. Všichni by měli být rádi, že v ČR konečně vznikne subjekt, který bude moci alespoň trochu ČTc šlapat na paty a pevně věřím, že z toho budou profit zákazníci. Když se podíváte na západ např. do Německa, tak tam liberalizace telekomunikací prošla také bouřlivým vývojem a nakonec tam zbyly cca. 4 alternativci a DT a to jejich trh je 8x větší než v ČR, tak nechápu jak by se na tak malém trhu mohlo uživit tolik operátorů. Nepřispívá to kvalitě služeb a je vyvíjen nesmyslný tlak na ceny, kdy cena se nakonec odráží v kvalitě na kterou je tady poukazováno a operátor nemůže do nekonečna žít na dluh, což se projevilo u Aliatelu. Dáte mi jistě za pravdu, že žádní akcionáři se nezbaví společnosti, která by byla zisková. Jestli máte kontakty v JČE nebo ZČE a mluvíte s lidmi, kteří tam dělají, tak se vždy osypali, když slyšeli slovo Aliatel a byli nepříčetní, protože do nich utápěli milony korun, samozřejmě namítnete než platit státu daně, tak je to lepší. Ale tak tomu nebylo, protože Aliatel se nemohl vymanit z dluhů, tak byl dotován a energetiky neměly na rozvoj svého byznysu a to si pište, že vím o čem mluvím. Ono budovat síť z cizího a ne ze svého je super, taky bych si založil takovou firmu a to s fleku. Ale abych to nedramatizoval, myslím si, že obě společnosti mají svá pozitiva a negativa a je důležité si vzít to lepší z obou. Aliatel má skvělou síť a GTS tradici u velkých zákazníků, kteří jsou spokojeni a pokud by tomu tak nebylo, zákazníci by u GTS nebyli 4 a více let. Myslím si, že zákazníci by neměli panikařit a měli by skutečně vyčkat na to jak proběhne fůze, byť to bude dlouhý a nelehký proces a mnohdy i bolestivý pro obě firmy, ale pevně věřím, že výsledkem bude ještě lepší firma než byl Aliatel nebo GTS. A to by měl být pro zákazníky uklidňující faktor. Jen mě mrzí některé negativní reakce na GTS a připadá mi to, že jsou to lidé kteří dělali v GTS a teď se cítí ukřivdění a nebo lidé z venčí, kteří měli s někým z GTS špatné zkušenosti, ale jak bylo řečeno výstižne: "V každé firmě se nejde nějaký "kokot"." A co se týká kvality opravdu mohou být občas problémy, přece jenom jsou to různorodé technologie a telekomunikace nejsou housky na krámu. Zároveň si nemyslím, že ani Aliatel ani GTS nikterak nepřečnívají při jejich srovnání. Držme palce ať vznikne kvalitní a kokurenceschopný subjekt, který bude moci soupeřit s monopolem ČTc a zároveň zákazníkům nabídne špičkové a kvalitní produkty, kdy cena bude kopírovat kvalitu, aby si mohli vybrat veškeré subjekty v byznys sektoru. GOOD LUCK !!!
  • 24. 12. 2004 13:00

    Petr Souček (neregistrovaný)
    To je příliš optimistické, než aby to mohla být pravda.

    Znám z jiného oboru firmu s celoevropskou působností, které kupila svého progresivnějšího konkurenta a na rozhodující místa v managementu sjednocené firmy dala právě úspěšné lidi od své konkurence a bývalé vlastní managery propustila, ale to myslím u nás bohužel nehrozí.

    Jako zákazník Aliatelu budeme mít všechny změny z první ruky, tak uvidíme, ale já optimista nejsem.

    Jako zákazník Bohemia.Net jsme zažili změnu po jeho přechodu ke Skynetu - a to byl důvod k přechodu k Czech On Line.

    Jako zákazník COL jsme zažili změnu po jeho přechodu pod Telekom Austria - a to byl právě důvod pro přechod k Aliatelu, nikdo schopný tam totiž nezůstal. (Tenkrát, jak je to v COL dnes nevím.)

    Jistě znáte tu definici, že pesimista je dobře informovaný optimista.
  • 25. 12. 2004 19:49

    shisha (neregistrovaný)
    Tak nevím co si o tom mám myslet. Jestli ono to nebude v zákazníkovi než v operátorovi.
    Myslím si, že jsou zákazníci moc rozmazlení tím, že je na trhu moc konkurentů a zákazníci tohu zneužívají a tlačí kvalitní operátory s cenami dolů úplně nesmyslně, pak se to zákonitě musí odrazit na kvalitě a posléze na úpadku operátora. Bohužel dnes VĚTŠINĚ zákazníků (omlouvám se těm rozumným) záleží na ceně a ne na kvalitě a vůbec celkové podpoře zákazníka.
    Asi by zákazníci opět přivítali dobu, kdy zde byl pouze SPT. Bohužel jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, prvním krokem je fůze Alaitelu a GTS a tak to bude pokračovat, protože zákazníci už neví co by si vymysleli, takže ceny jdou neustále dolů ale náklady jdou dolu velice sporadicky. Tím postupně budou odpadat další a další operátoři až tady zůstanou 3 až 4 operátoři, kteří bez problémů ceny upraví tak, aby profitovali a měli na další rozvoj.
    Takže jen tak dál zákazníci, alespoň se dříve dostaneme na standard, který známe ze západu, ale smát se budou ve finále operátoři :-))))) Stačí se podívat na mobilní operátory, jak vás neskutečně ždímou a zákazníci s tím nic nenadělají, protože nemají moc na výběr :-)))
  • 25. 12. 2004 20:10

    Petr Souček (neregistrovaný)
    Nevím, jestli tu svou úvahu myslíte obecně, ale asi ne, když reagujete na můj příspěvek.

    Aliatel rozhodně nepatří k nejlevněnjším operátorům, pokud máte na mysli holé ceny, měli jsme i nabídky za poloviční ceny, ale u Aliatelu nás drží (zatím) právě vyskolá kvalita služeb a zodpovědnost zaměstnanců.
    Ono s nízkými cenami je to jako v té Šimkově povídce, kde se domáhá učitel Zelí zlevněných vstupenek známými slovy "Nechci slevu zadarmo".

  • 26. 12. 2004 20:54

    Dobra rada (neregistrovaný)
    Možná by stálo za to svůj názor směřovat přímo na toho, kdo o tom rozhoduje. Věřím tomu, že jen ignorant nevyslyší názor významných klientů, konec konců, jen zákazník rozhoduje o tom od koho a jakou službu si koupí. Na Vašem místě bych se obrátil přímo na generálního ředitele GTS p. Rusnáka. (milan.rusnak@gtsgroup.cz) Pomůžete tím sobě, ale i nám, jež jsme společně s Vámi síť Aliatelu vybudovali. Osobně bych mohl odejít okamžitě a vyhnout se tak stresu a napětí jež je v tuto chvíli pochopitelný, ale nechce se mi bez boje jen tak hodit za hlavu 6 let usilovné ale zároveň velmi zajímavé a tvůrčí práce. Pokud za námi budou zákazníci stát a podrží nás v této těžké době, určitě nás lidé s GTS jen tak nespláchnou. Vždyť téměř 2 miliardy nikdo jen tak nevyhodí oknem. Prosím nepište žádné vulgarismy ani nespamujte.
  • 27. 12. 2004 11:46

    norina (neregistrovaný)
    ve vyctu provideru, ke kterym jste byli pripojeni jsem nezaznamenala GTS - jak tedy vite co od nich muzete ocekavat ? :-)
  • 27. 12. 2004 12:56

    Petr Souček (neregistrovaný)
    Když si přečtete můj první příspěvek, tak zjistíte, že nevím a zajímá mě, jaký má autor článku důvod k optimismu. :-)

    Při všech změnách ISP (Easynet -> Bohemia.net 1996, Bohemia.Net->COL květen 2000, COL->Aliatel září 2001) jsme se bavili s většinou ISP a lidi z GTS moc nepřesvědčili.

    I kdybychom byli ke GTS před několika lety připojeni, tak by to až tak moc nevypovídalo o tom, jaký je současný stav, v příspěvku, na který reagujete, právě o tomhle problému píšu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).