Byl jsem se dneska podívat na Invex. Nakoukl jsem do třech pavilonů, které mě zajímaly, ale nikde jsem nenašel nic zajímavého.
Možná bych doporučil firmám, aby:
1. si jasně napsali na stránek, co nabízejí a jaké to má pro mne výhody,
2. dali si na stojánek dostatek propagačních materiálů, abych si je mohl vzít, v klidu prostudovat a nemusel se pokaždé zajímat, co to tedy nabízí,
(musím pochválit firmu Aquica, která měla materiály nádherně rozdělené na IT dodavatelé, IT odběratelé, Novináři, Studenti :-)).
3. možná nejsem ta pravá cílová skupina, ale když na mne někdo vychrlí spoustu technických podrobností, je mi to k ničemu. Chci vidět, co získám koupí daného produktu.
V minulých letech se mi líbil ten kongres, co pořádal CP. Dnes se tomu aspoň trochu vyrovnalo FT.
Jinak bych to opravdu více směroval do přednášek a konferencí a pak udělal nějaký uplně jiný Entertainment Expo někdy jindy. A tam už zařadíte dnes úplně všechno.
A na vysoké ceny si nestěžují jenom lidi z Invexu, ale i z jiných veletrhů.
To vite, to je firma, ktera je duchovnim otcem TUDOSe - tunelu do skol (oficialne INDOS - Intranet do skol). S temi si urcite porozumite. Oni jsou sice kamosi s Brezinou, ale pro lidovce urcite nejaky drobny ksefik take bude.