Ja myslim, ze nikdo umelce nenuti prodavat pres prostredniky. Tak proc to delaji ? Mozna je to totez, proc si pro krabici mleka taky dojdete do obchodu a nenakupujete primo v kravine...treba to ale internet zmeni, uvidime.
Není to proto, že by se o nich nikdo nedozvěděl? Já tedy zajdu na koncert nějaké neznámé kapely vzácně. A můžou tam být třeba skvělí a prodávat CD za 90,- Kč.
Nezapomínejme na propagaci. Kdyby prodával Eminem na svých vystoupeních svá CD za 5 dolarů, možná by i zaplnil pár klubíků v New Yorku, ale u nás bychom se o něm asi nedozvěděli.. (upozorňuji že neposlouchám Eminema a nemám rád nenažrané molochy.. ;)
No, a byla by to opravdu, ale OPRAVDU škoda, že bychom
se o nich nedozvěděli? (nechci nikoho urazit:)
Kdyby ty mediální hvězdy dvou, maximálně tří sezón
(typu Tatu, Holki a podobné objevI, které často
ani zpívat nedokážou-LM :),
zůstaly někde v barech, klubech, garážích, sklepech,
nebo kde jinde?
Proč bychom si je měli vydržovat za nehorázné sumy,
i s těmi příživníky z molochů?
Skutečná kvalita si svoji cestu k nám určitě najde...
To jsou skutečně předsmrtné křeče mediálního průmyslu,
za pár let prostě musejí ty molochy vyhynout jako
dinosauři, pokud si nenajdou jiný způsob obživy:)
To byl samozřejmě jen příklad někoho, koho bude znát každý (Britney Spears už někdo připomněl výše ;) První, kdo mě napadl z těch, které mám hodně rád byl Tom Waits, z CZ Tara Fuki, V. Václavek, Bittová apod., na které bych bez cizí (placené) propagace téměř jistě nenarazil...
(CDčka Dunaje nebo Louise Armstronga bych také na jejich koncertech dozajista nekoupil. :)
Svým příspěvkem jsem chtěl jen upozornit, že článek je jednoduchý, argumenty nedomyšlené, ačkoliv si také myslím, že hudební vydavatelství (většina) jsou nehorázně nenažraní molochové..!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).