Celkem to Vodafonu přeju že je ze hry, leváci to sou.
Při přestupu k jinemu operatorovy nebo při zmene tarifu vzdy neumerne zdrzovaly pak si za prekroceni 4 dnu nechali platit cely pausal . I kdyz ma infolince tvrdily neco jineho.
Tesi me i zpravy kolik lidi jim odeslo.
Vodafuck uz nikdy vice!!!!!.
MVNO po česku nemá na cenotvorbu vliv, neboť "velkoobchodní ceny" co platí operátorům jim poskytují pouze minimální marži (pár procent), za kterou musejí udělat vše od marketingu až po vymáhání pohledávek. Kde jaká podniková VPN nebo šedivka má lepší ceny. Záznamy o volání přicházejí se zpoždením, provisioning přes všelijaká podivná "API" se dělá také v podstatě dávkově, takže je tu navíc riziko, že nějaký tarifní zákazník ulíte, vy se to dozvíte pozdě s rekace je pomalá, byť na vaší straně je vše autoamtizované a vznikne velká škoda.
Smysl to má snad jen tehdy, pokud má někdo zákazníky co je zná a něco jim už prodává (faktura za vodu a pod.) a přibalí jim k tomu SIM kartu. A když mu nezaplatí, tak jim vypne třeba vodovod.
Na NVNO, co by mohli pohnou s cenou by bylo třeba aby ČTU reguloval velkoobchodní ceny za přístup k radiové přenosové síti. Jako je tomu např. u pevných linek (ať už volání nebo ADSL).