„Při zpomalené rychlosti po vyčerpání základního objemu dat naopak připojení nefunguje spolehlivě, stránky se nenačítají správně. Zákazníci jsou pak nespokojení a obrací se na nás s tím, že se jedná o chybu sítě. Proto jsme se rozhodli zpomalená nezpoplatněná data již nenabízet."
Geniální argument. V O2 tedy předpokládají, že ve chvíli, kdy zákazníkům po vyčerpání limitu net nepojede vůbec (namísto pomalu), si na tuto skutečnost zákazníci stěžovat nebudou... no, spíš bych jim poradil, aby počet pracovníků na reklamačních linkách zdvojnásobili :)
Alternativni argument take muze byt, ze zakaznici pri standardne pomale rychlosti "neomezeneho" pripojeni nebyli schopni rozpoznat, zda jiz limit prekrocili, ci nikoliv.
Ale vazne, jako fakt by mne zajimalo, kolik procent sirky pasma bral tento omezeny provoz. Moc to snad nebylo.
Osobne bych hadal, ze to cili na nizkoprijmove skupiny lidi, deti, studenty, ktere si proste nemohly dovolit dalsi vydaje. A tak par dnu v mesici akceptovali zoufalou rychlost.
Ostudna politika.
Nevim jak O2, ale Vodafone to tak ma, nebo jeste nedavno mel. Po vycerpani dat poslal SMS s odkazem na http://tam.je , coz neslo kvuli zpomaleni na par kbps vubec otevrit.
Moje zkušenost s Vodafone je taková, že po vyčerpání dat dostanu okamžitě SMS s informací že mi byla snížena rychlost. Docela to funguje, myslím celkově, jestli do toho taky začnou nějak drbat, tak se můžou rozloučit s mými kačkami. Jestli ne, bude to docela hezká, i když malá, konkurenční výhoda oproti T-Mobile a O2.