Počet zákazníků služby O2TV překročí v nejbližších dnech hranici 100 000,
hlásá měsíc stará tisková zpráva společnosti Telefónica O2, která IPTV službu O2TV provozuje. Nicméně na konci prvního pololetí tohoto roku se stále počet předplatitelů O2TV pohyboval pod touto magickou hranicí. Sama Telefónica O2 uvádí, že za prvních šest měsíců letošního roku registruje 98 000 zákazníků své IPTV služby. Telefónica už před měsícem vyhlásila soutěž pro nové klienty: pro jubilejního stotisícího zákazníka je připraven LCD televizor značky LG. Následujících sto zákazníků pak dostane doplňkový filmový balíček HBO na půl roku za symbolickou jednu korunu.
Už od startu služby v roce 2006 se spekuluje, že růst počtu zákazníků není příliš optimistický, ale IPTV služby obecně zatím nenaplňují očekávání poskytovatelů ani ve světě, přestože oproti číslům z prvního čtvrtletí minulého roku je aktuální celosvětový počet abonentů IPTV služeb více než dvojnásobný. IPTV služby využívá podle dostupných informací 15,4 milionu domácností po celém světě. Telefónica O2 plánuje svou službu O2TV zatraktivnit zařazením nových tématických kanálů.
Přibudou kanály v různých žánrech, od sportu přes dokumenty až po dětské kanály,
prozradil v rozhovoru pro Lidové noviny Bohdan Tetiva, ředitel produktového marketingu Telefóniky. Na příští rok se prý také chystá balíček plnoformátových programů ve vysokém rozlišení (zatím je ve vysokém rozlišení v O2TV dostupná pouze televize Nova). K dalším plánům patří set-top-box s pevným diskem pro nahrávání pořadů. Jde ale o to, že cena tohoto zařízení je výrazně vyšší, než u běžně dostupných DVD rekordérů. Lámeme si tak hlavu, jak to udělat, aby nabídka byla atraktivní a nešlo jenom o plácnutí do vody bez skutečné hodnoty pro uživatele,
prozradil Bohdan Tetiva Lidovým novinám. (Lidové noviny, DigiZone.cz, tisková zpráva)