Hlavní navigace

Óčko od března vstoupí do peoplemetrů, bude mít data o denní sledovanosti

12. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
12. 2. 2010

Do projektu elektronického měření sledovanosti vstoupí od března hudební televize Óčko. K dispozici tak bude mít přesná denní data a reklamu bude moci prodávat podle výsledku skutečné sledovanosti, nikoli na časová pásma jako doposud. Informoval o tom týdeník Marketing a Media.

K TÉMATU: Disney Channel, Hallmark a dalších 11 televizí od října v peoplemetrech

BRAND24

Óčko vstoupí do peoplemetrů prostřednictvím agentury At Media, která zastupuje dvacet menších kabelových a satelitních televizních stanic. Loni se této firmě podařilo uzavřít smlouvu se zadavatelem peoplemetrového průzkumu sledovanosti českých televizí, Asociací televizních stanic (ATO), o zařazení 13 tematických kanálů do peoplemetrů. ATO jejich sledovanost měří od loňského října.

At Media bude reklamu na Óčku nabízet jak samostatně, tak jako součást balíčků s ostatními stanicemi. Pro přímé klienty si Óčko ponechá malý obchodní tým in-house. Podstatnou změnou bude ovšem prodej na garantovanou sledovanost, tzv. gross rating point (GRP) a to v cílové skupině diváků od 15 do 34 let, uvedl týdeník Marketing a Media.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).