To není úplně pravda. Mnohé hudební stanice jsou jedinou cestou k normálnímu hudebnímu výběru a jejich playlist je na hony vzdálen otřesným kolovrátkům komerčních stanic. Z českých toto ovšem platí pouze o Retromusic, český divák se ale dostane i k VH 1 Classic, což je něco podobného.
Stejně tak je to s volnými stanicemi, ono pro běžného diváka/posluchače je často přijatelnější ta hudební TV než zahraniční rádio, protože se tam nemluví, a nebo jen málo. Třeba taková Deluxe Music běží v mnohých restauracích nebo kavárnách jako kulisa, protože tam hrají příjemně a tamní reklamy neruší.
Pokud dojde k tomu, co zde předpovídá pisatel "Lukas Oneill" - tedy ke změně grafiky, sloganu a loga, pak v případě loga bych se přikláněn, aby TV Očko vybralo jiného autora loga než ČT - tedy aby nevyhrál návrh "rozseknuté O", protože pak by ještě mohlo dojít k problémům mezi TV Očko a ČT, protože by měli podobné logo ...
Óčko se až moc okatě snaží přiblížit MTV.
Nejdříve ohlášují, že se budou snažit více přiblížit lifestylu.
Poté brzy nato startuje Rudův pořad "Selebrity".
Poté je ohlášen pořad "Óčko Stage" podle vzoru "World Stage".
A teď Óčko začíná oznamovat následující skladbu ve vysílání.
Trochu nápadné, nezdá se vám? Asi na tom, že českemu MTV v posledním roce začala rapidně stoupat popularita, něco bude. Svědčí o tom i vyšší počet reklam přítomných ve vysílání a zájem inzerentů a růst oblíbenosti na sociální síti (Facebook). Odvážil bych se i tvrdit, že se Óčko českého MTV i do jisté míry bojí. Myslím si ale, že tím to nekončí. Řekl bych, že Óčko zajde ještě dále a změní v budoucnu mj. grafiku, slogan i logo...
Jinak pro zajímavost - Kanály z rodiny MTV tento prvek (informace o následující skladbě/pořadech ve vysílání) užívají již minimálně 3 roky, ne-li déle.