Věřím, že nástup Evy Sroky do Českého rozhlasu bude vzhledem k jejím cenným zkušenostem ze všech oblastí komunikace s veřejností velkým přínosem. Veřejnoprávní rozhlas nabízí posluchačům atraktivní program, řadu aktivit, projektů a služeb, o kterých chceme veřejnost informovat. Komunikace veřejnoprávního média by měla být vstřícná, srozumitelná a otevřená,
uvedl tiskový mluvčí Českého rozhlasu Jiří Hošna.
Eva Sroka řídila komunikaci řady klientů v privátní oblasti. Specializovala se zejména na klienty ze sféry zdravotnictví, IT/telco a rychloobrátkového zboží, a to zejména v oblasti strategického poradenství a krizové komunikace. Jsem velmi ráda, že jsem se stala plnohodnotnou součástí veřejnoprávního Českého rozhlasu. Věřím, že zde naplno zúročím své zkušenosti, které jsem za léta v oblasti komunikace a marketingu získala. Vždy jsem vedla kampaně pro několik klientů najednou a je pro mne příjemnou změnou, že nyní bude „klient“ jen jeden,
dodala Sroka.
Eva pracovala v měsíčníku Technický magazín a poté více než osmnáct let působila v PR agentuře AMI Communications, kde se postupně stala i jedním z partnerů. Projekty týmů, které řídila, několikrát získaly Českou cenu Public Relations a ocenění European Excellence Awards.