jasně, když pár lidí začne něco zneužívat, raději hodit vše do jednoho pytle. Tvůj názor je velice zpátečnický a sebestředný.
Krom toho, ukaž mi na nějakého švarcistu, který má mobil na IČO a zahrnuje si náklady do účetnictví/evidence? Nemyslím si, že jich bude tolik.
Víš, na IČO funguje velká část malých prodejen, trafik, stánků se zmrzlinou, občerstvení, drobných prodejců ovoce/zeleniny, farmářů, zahradníků, různé řemeslnické služby (instalatér, elektrikář, kominík, zámečník, opravář aut) atd.
Málokdo si může dovolit bydlet ve velkoměstě, aby měl na vše k dispozici firmy nebo řetěžce. Zrušit ičaře znamená i zrušit tyhle malopodnikatele.
U všech korporátních operátorů je to stejné, zákazník není pán, ale otrok a kasička, protože bez telefonu a internetu to dnes již není možné.
Proto vážení, podporujme malé firmy, které mají alespoň trochu snahu chovat se k zákazníkovi jako k Zákazníkovi.
Když si můžete vybrat internet od malé firmy, který je kvalitativně srovnatelný s O2/UPC, volte malou firmu.
U virtuálů volte ty, kteří nejsou skryté O2/VF/TM, sice stejně většina peněz poteče do operátora, ale čím méně mají maloobchodních zákazníků, tím slabší mají pozici.
Operátoři jsou investiční záležitost, žádná srdcovka, proto nečekejte nic víc než dlouhou ruku která si šahá pro vaše peníze jakoukoliv formou a smluvní pokuty jsou to nejlepší :-)
A to že O2 je dneska ten nejagresivnější hráč, protože z něj chtějí vydolovat co nejvíce kaček, je prostě fakt a byl bych obezřetný.
Podívejte se pořádně, o co jde. To že zrušily rovnocennost postavení spotřebitele a firmy je ta kontroverzní věc, o které se mluví.
To je ale zastírací taktika, to není až tak důležité.
Důležitá je v tom že mění možnost ukončení smluvního vztahu v případě změny podstatných vlastností služby.
Co je definice podstatné změny, to je už hodně k diskuzi a potenciálním sporům jsou dveře otevřené a pokud z toho budou kapat penízky, tak to nějak jejich právníci vymyslí.
Korporátní zákazník může upřednostnit VoIP a podstatně zkouhnout mobilním operátorům zisky.
Používám VoIP už roky, když pracuji 99 % času na pevném místě, je mobil neskutečná rozežranost.
Mobil nabíjím předplacenou kartou, zhruba 200 Kč jednou za půl roku jako nouzovku (když za půl roku nic nenabiju, operátor číslo odpojí) – a mám problém s nadbytečným kreditem.
Ačkoli je volání levnější všude, nejlepší jsou zahraniční volání. 30 haléřů s DPH za minutu se sekundovou tarifikací od začátku není k zahození. Podobné ceny jinam.
Bývalý zaměstnanec Kellnera pan Birke vpašoval přílepek o zmněně do jiného zákona.
Dělal pro něj v Číně když skončil jako nakladač kontajnerů a hledal džob. Našel hou Kellnera při zavádění Home Kreditu. Po tom co skončil, dělal podržtašku poslanci Soc Demo z Náchoda,který zradil a podpořil vládu a nyní figuruje jako starosta Náchoda a poslanec za ČSSD . Ten překvapivý a zbytečný nevýhodný odkup akcií za dvěstě mega od zbytkových akcionářů O2 od Kellnera není náhodou.
aby si lidi připomenuli, kterýže hnus z našeho politického spektra nemají volit. Ideální by bylo, kdyby se všechny partaje, co pro tenhle šit jejich poslanci hlasovali, nedostaly po příštích volbách do parlamentu. Ten ideál asi nedosáhneme, ale měli bychom se k němu co nejvíc přiblížit.
Bohužel, ovce tohle nezajímá a těch pár procent (nebo promile?) chytřejších tyto šašky nevolí už pěkných pár let. Změnit něco volbama nelze a nepůjde to nikdy, maximálně tak se můžeme přesunout z bláta do louže. Tím samozřejmě nechci naznačit, že by měl člověk rezignovat, všechno vzdát a zařadit se do stáda, jen že v něco doufat je naivní optimismus.
Rád bych ještě podotkl, že toto jsou naprosto NEJVYŠŠÍ pokuty v historii operátora!!!!
Protože před takzvanou Husákovou novelou byla smluvní pokuta "jenom" 150 Kč u nižších tarifů a 250 Kč u nejvyšších tarifů za každý nevyužitý měsíc.
Smluvní pokuta ve výši 100% tarifu je mnohonásobné zdražení i ze stavu před novelou!!
Jenom ještě podotýkám, že "výše tarifu" nyní vůbec nehraje roli a operátor není ze zákona limitován VŮBEC ve výši pokut!
Musíme vytvořit politický tlak, hodně o tom mluvit, psát, stěžovat si... Jinak, když operátoři uvidí, že tohle "v klidu prošlo", klidně pak mohou nastavit smluvní pokutu na 5000 Kč za nevyužitý měsíc a tarif dát za 1500 Kč měsíčně, protože k tomu dají ještě 2000 minut volání do Kazachstánu a 10 GB dat ve svém úžasném Cloudu + třeba balík vyzváněcích melodií a budou argumentovat, že ve skutečnosti je to ještě levnější, takže nedošlo "k podstatnému zhoršení".
Neni to tak davno co se mi podarilo specialni nabidku(ADSL) zrusit timto figlem.
Prelozil jsem linku(nezrusil jsem sluzbu) do mist, kde vim ze nelze technicky zridit a ze vyjadrovacka od planovacu bude jako nerentabilni pro obe strany.
Po 21 dnech jsem telefonoval a krom jednoho pausalu navic se podarilo sluzbu zrusit z technickych duvodu bla bla bla. Neni muj problem ze tam nema O2 draty.
Mozna by to slo za stavajiciho stavu resit takto.
Dalsi - a mnohem cistejsi je prevest sluzbu na nekoho jineho kdo o to bude mit zajem. I kdyz u zvlast nevyhodnych smluv to muzete za basu piv prevest tak maximalne na bezdomovce.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.