U všech korporátních operátorů je to stejné, zákazník není pán, ale otrok a kasička, protože bez telefonu a internetu to dnes již není možné.
Proto vážení, podporujme malé firmy, které mají alespoň trochu snahu chovat se k zákazníkovi jako k Zákazníkovi.
Když si můžete vybrat internet od malé firmy, který je kvalitativně srovnatelný s O2/UPC, volte malou firmu.
U virtuálů volte ty, kteří nejsou skryté O2/VF/TM, sice stejně většina peněz poteče do operátora, ale čím méně mají maloobchodních zákazníků, tím slabší mají pozici.
Operátoři jsou investiční záležitost, žádná srdcovka, proto nečekejte nic víc než dlouhou ruku která si šahá pro vaše peníze jakoukoliv formou a smluvní pokuty jsou to nejlepší :-)
A to že O2 je dneska ten nejagresivnější hráč, protože z něj chtějí vydolovat co nejvíce kaček, je prostě fakt a byl bych obezřetný.
Korporátní zákazník může upřednostnit VoIP a podstatně zkouhnout mobilním operátorům zisky.
Používám VoIP už roky, když pracuji 99 % času na pevném místě, je mobil neskutečná rozežranost.
Mobil nabíjím předplacenou kartou, zhruba 200 Kč jednou za půl roku jako nouzovku (když za půl roku nic nenabiju, operátor číslo odpojí) – a mám problém s nadbytečným kreditem.
Ačkoli je volání levnější všude, nejlepší jsou zahraniční volání. 30 haléřů s DPH za minutu se sekundovou tarifikací od začátku není k zahození. Podobné ceny jinam.