Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku OneDrive čekají velké změny, první už dorazily do mobilních zařízení od 007 - Jsem jediný, kdo má problémy se synchronizací? Onedrive...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 5. 2015 19:50

    007 (neregistrovaný) 31.7.241.---

    Jsem jediný, kdo má problémy se synchronizací? Onedrive for Business ani nezmiňuji, to se stalo pro mě naprosto nepoužitelným (několikrát jsem řešil s podporou MS). Že podobné problémy budu mít ale i s Onedrive jsem nečekal. Věčně hlášky "Nějaký soubor vyžaduje vaší pozornost". SYNCHRONIZACE ONEDRIVE JE ZKRÁTKA NESPOLEHLIVÁ. Nikdy, opakuji, nikdy, jsem neměl takové problémy s dropboxem. Netuším, kde soudruzi z Microsoftu dělají chybu, ale mě už dochází, nebo spíš došla, trpělivost. Hromada souborů se mi ani nesynchronizuje a to čekám celé hodiny, kdy vidím pouze "vyhledávání změn". Onedrive se pro mě bohužel stala nevěrohodná služba. Mám Win7 (počítač, notebook) a zakoupený prostor pro cca 80 GB. Možná by tedy bylo dobré, aby se MS nejdříve zaměřil na toto. Vždyť pro mě je to důvod, proč vůbec neuvažuji o Windows Phone, například.

  • 1. 6. 2015 10:22

    Martin (neregistrovaný) ---.213.broadband15.iol.cz

    Nejste sam. Bohuzel mam naprosto stejnou zkusenost a problemy se synchronizaci. Redmonsti by se od Dropboxu meli priucit, jak spravne naprogramovat sync clienta.

  • 1. 6. 2015 14:21

    007 (neregistrovaný) 31.7.241.---

    Děkuji, zkoušel jsem, nepomohlo. Ono tohle jsou takový typický microsoftí rady (snaha o pomoc). Maník odkudsi to se mnou řešil a radil a pomáhal a já jsem na tom strávil asi týden. Já o tom píšu už v klidu, ale je třeba si uvědomit, že za tuto službu platím a microsoft mě svou nepomocí jen zahlcuje další aktivitou, která nikam nevede. Místo toho, aby microsoft dodal bevadně fungujucí produkt, tak pořád hledá chybu u zákazníků. Já rozumím, že může být chyba u mě, na ""mých"" zakoupených Windows a že si teda za všechno asi "můžu" sám, ale na druhou stranu nejsem idiot, abych netušil, že ty rady prostě nepomůžou. Jiné společnosti, konkurenti MS, bezproblémové produkty dodávat umí, takže to asi není nemožné. PS: jinak hlášky typu "soubor vyžaduje pozornost" nebo "Něco se stalo" nebo jak to mají, když se mi nezobrazí na office365 dokument je už čistě výsměch. Vnímám to tak, že microsoft chce být blíže uživatelům, používat přátělštější hlášky atd., jo, ale to jim to první musí fungovat :-)).

  • 1. 6. 2015 14:23

    007 (neregistrovaný) 31.7.241.---

    Jinak ještě dodávám, že pokud jsem na onedrive měl tři soubory, tak to fungovalo bezvadně. Jakmile jsem ale prostor navýšil a nechal nahrát tisíce souborů, tak onedrive už toto nezvládá.

  • 31. 5. 2015 21:06

    Matte (neregistrovaný) ---.177.net-connect.cz

    Jak jsem psal výše mám na OneDrive cca 42 000 tisíc souborů které zabírají asi 600 GB dat a nikdy jsem neměl problé se synchronizací (včetně telefonu s WP). Ze začátku (cca 8 měsíců zpět) byla rychlost synchronizace poměrně nízká. Poslední dobou ale sleduju podstatné zrychlení synchronizace. Mám Win8.1.