Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Opravdu spasí žurnalistiku sociální sítě? od Bennie - Ale já neřekl, že na facebooku se nedá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2011 12:40

    Bennie

    Ale já neřekl, že na facebooku se nedá vydělat, ale že je nesprávná všeobecně šířená idea, že na facebooku může vydělat každý a že zachrání každý business. Jasně, Zukr a Zynga se nakapsují, byli první a plebs naletěl... a dál? Kdo další?

    Vždycky je první vlna otců zakladatelů... nakapsoval se IBM.... Intel... Microsoft.... Google.... protože byli ve svém segmentu první.... a tím to hasne...

    Netvrdím, že se nedá na FB vydělat... vydělat se dá na všem.... ale že by to byla líheň milionářů a wall street to mohla rovnou zabalit.... :) mikrotransakce od maminek na mateřské moc nových miliardářů nevyrobí :) Sama internetová reklama je naleštěné a navoněné prd s nepříliš dobře kvantifikovatelnou efektivitou, kterou platíme my všichni v cenách výrobků...

  • 14. 4. 2011 16:26

    Launcha (neregistrovaný)

    A jak kvantifikovatelnou efektivitu má printová reklama? Nevidím zde rozdíl. Facebook vidím jako další relevantní komunikační kanál. Pro někoho má smysl zde komunikovat a inzerovat, pro jiného méně. Existuje hromada lidí, kteří jej každodenně používají a zapínají ho mezi prvními stránkami po spuštění počítače. Nepřeceňoval bych jej, ale určitě taky nepodceňoval.

  • 14. 4. 2011 10:08

    marl (neregistrovaný)

    Ja nehodlam resit, kde delam chybu nebo kde jsem se nepresne vyjadril. Ja vidim jejich vysledky, Zyngu, tvorbu her pro fb jako druh reklamy pro velke herni spolecnosti, Credits atd. Neumet s tim pracovat neni dukazem nepouzitelnosti. Mimochodem pravni sluzby v oboru dusevniho vlastnictvi povazuju za parazitovani na tragicke situaci nasi legislativy a doted jsem se nedopustil zadne invektivy. Staci se ale podivat na pocty placenych uctu na tamnim pokeru a cloveka prejde chut byt slusny v debate s nekym, kdo svoji neschopnost dohledat si informace vydava za dukaz toho co rika. Radeji toho nechame, za to mi zadnej pravni slouha nestoji.

    Tommik: Zuckerberg je v minusu?

  • 13. 4. 2011 10:18

    marl (neregistrovaný)

    Dosavadni 'bubliny' predpokladaly investice a z toho vyplyvajici navstevnost. Facebook to mel prave naopak. Ted uz to tak uplne neplati, do rozsirovani investuje, ale porad je tam tech xxx milionu aktivnich useru a to je tak dobrej zaklad, jakej tu doted nebyl. Kdo neumi vydelat na takovy mase lidi nebo dokonce prohlasuje, ze je to cely k nicemu (a zamerne vynechava Zyngu atd.), stejne se nehodi do podnikani a tudiz neni treba jeho reci brat moc vazne. Smir se s tim, bude to tak lepsi pro nas i pro tebe.

  • 13. 4. 2011 12:37

    Tommik (neregistrovaný)

    Jenže od návštěvnosti je ještě pořádně daleko k reálným penězům na reálném účtu ...

  • 13. 4. 2011 10:48

    Bennie

    Zcela zbytečné invektivy ...

    To je právě zcela elementární chyba.... posuzovat facebook jen podle milionů registrací..... až budete prodávat clusterové farmy nebo luxusní jachty nebo maybachy, kolik jich na facebooku prodáte? :)

    Zamyslete se nad tím, jaký je typický uživatel facebooku a do jaké míry koresponduje s typickým zájemcem o Váš produkt....

    Můj obor jsou například právní služby v oboru duševního vlastnictví... jejich prodejnost je na facebooku 0,000001% protože málokterý CEO, CAO nebo CLO chodí na facebook schánět právní rady v mezinárodních právních sporech:)

  • 13. 4. 2011 9:12

    Bennie

    Bublinoidní víra ve všespásnost facebook.com v jakémkoliv oboru mne nikdy nepřestane udivovat... splaskla bublina SEO, splaskne i bublina facebook..

    Facebook se ve skutečnosti myslím nehodí prakticky na nic, protože se na něm sice dá asi dělat skoro všechno, ale nic doopravdy pořádně.

    A hlavně, jen dává k dispozici platformu, nic nového, co tady už nebylo, jen to podivným všeobjímajícím a podle mne až vlezle neodbytným způsobem agreguje, ale pořád je to jen zábava pro nudící se.... ale pořád to neřeší problém nejen medií, ale i spousty firem, co si myslí, že díky FB zbohatnou..... totiž, že základem je mít něco, co lidé chtějí a v lepším případě mít něco, co lidé chtějí i za peníze.... a to se nejen současné žurnalistice nedaří vůbec.... upřímně řečeno, za 99% informací v dnešních novinách i televizi nejsem ochoten zaplatit ani 1,- nad rámec reklamy...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).