Vlákno názorů k článku Ostravský magistrát trestá desítky zaměstnanců za hraní her od anonym - Jak dlouho trvá vyřídit jednoho klienta? Byl jsem opakovaně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2009 10:54

    bez přezdívky
    Jak dlouho trvá vyřídit jednoho klienta?

    Byl jsem opakovaně na různých úřadech jako klient a nepodařilo se mi vymyslet systém, který by dokázal říci, že "pokud s klientem trávíš víc než 10 minut, jsi flákač, pokud méně než 5 minut, jsi nelida".

    Někdy jsem toho úředníka zdržoval 50 minut, někdy to bylo za minutu zfouknuté.

    Možná tedy jen nadřízení chtěli vědět, kolik času tedy zaměstnanci opravdu řeší věci klientů (protože ono někdy řeší věci klientů i bez těch klientů, že...). A na základě této analýzy chtěli zaměstnancům dát víc práce nebo přeorganizovat provoz (lepší workflow).

    A zjistili, že zaměstnanci mají polovinu pracovní doby veget.
  • 8. 2. 2009 12:07

    mic (neregistrovaný)
    Podle me meli vyhodit spis jejich nadrizene. To je uloha vedoucich pracovniku - pridelovat praci, ridit a dohlizet na vykon svych podrizenych. Pokud zamestnanec nema do ceho pichnout, tezko se divit, ze v pracovni dobe dela blbosti. Samozrejme, pokud si ovsem dotycni plnili sve povinnosti. V opacnem pripade ale nevidim duvod je nevyhodit i bez auditu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).