Vlákno názorů k článku Ovládne Létající Čestmír celý český Internet? od Michal - ... denně jsou na Lupě tak dva články....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 6. 2001 10:58

    Jan Žáček (neregistrovaný)
    Přiliji olej do ohně:

    ad cílení) na první pohled nesmyslné cílení je podle mě více méně v pořádku - typický internetový odborník (čtenář Lupy) je mladý muž (prosím bez polemizování), s vyšším příjmem a pod. - ideální zájemce pro koupi auta pro mladé (clio, fiesta, fabia...). Nesouhlasím výrazně s komerční polívčičkou p. Krejčího ohledně cílení - kampaň nešla přes ARBO a to mu leží v žaludku. Ne všechny velké servery jsou ochotny a technicky schopny realizovat netradiční formy reklamy - další parametr ovlivňující cílení.

    ad otravnost) ty argumenty jsou jen výkřikem do tmy - navrhuji realizovat Lupu bez reklamy - všem remcalům z diskuse poslat fakturu na 1500 Kč (nebo víc?) - pak budou spokojeni - Lupu budou mít bez reklamy; budou platit předplatné a obě strany budou spokojené. Pro příštího Čestmíra navrhuji úpravu (opravu) skriptu - tak aby ani alternativní platformy nebyly ušetřeny, udělat i textovou verzi pro vypínače obrázků a skript spouštět z jiného serveru pro modifikátory zabezpečení, aby bylo možné oslovit všechny čtenáře. Mě osobně tahle reklama nevadí.

  • Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).