Presne tak - at je tu reklama, ale ne takovadle!! .. nekdo to srovnava s reklamou behem filmu - ale to sou IHMO spis ty bannery. A tuhle litaji debilitu bych srovnal s napr. kdyby behem Titanicu LeonCaprio ve filmu, treba behem toho co chcipe, rek "tohle by se mi s novym renaultem clio nestalo, protoze ma klimatizaci" ..
Na úvod: reklama by měla být vtipná, výstižná, neotřelá a především informující. Rozhodně by se neměla klientovi vnucovat, neboť pak zákazník automaticky získá odpor k danému výrobku.
A nyní k často zmiňované TV NOVA, která taky do filmů dává reklamy: Ano, je to opravdu tak. Stejně jako Právo tiskne na své stránky inzeráty. Ale nějak jsem nezaregistroval, že by během Titanicu na obrazovce létal inzerát na nějakou kravinu nebo že by v ekonomickém zpravodajství Práva byl zajímavý článek zpola přelepený nečím naprosto nezajímavým.
Osobně se domnívám, že reklama má především informovat a je jen na zákazníkovi, zda se rozhodně, že si tuto reklamu přečte (klikne na baner, vydrží u televize apod.). Co mě nezajímá, to prostě ignoruji a i kdyby na mě leták na Clio skákal ze střechy, prostě si ho nekoupím. Možná nebudu mít skvělé auto, ale to už je jen chyba výrobce, že zvolil špatný způsob marketingu.
Zadavatel reklamy zapomněl totiž na hlavní zásadu dobrého prodejce: Každého zákazníka (i potenciálního) je třeba hýčkat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).