diky za info lidi, jinak ad Tom: v cz se mozna dela leccos jinak, ale lze provozovat i anglicke stranky a na nich plati anglicka pravidla reklamy =)...
kazdopadne ale ten ujetej cestmir je desivej... ale jestli ma vysoke CPM mozna bych ho na svuj web dal taky, holt sem kurva prodejna =). superstitialy jsou fantasticka vec a casto se mi i libi, je to neco jako dobre "natocenej" banner. =)
a na zaver otazky na ktere asi nikdo neodpovi. jake ma cestmir CPM? da se prodat v cesku rozumny objem reklamy i ne na 100% megaurovni? a jake jsou prumerne CPM? a kdo s tim ma zkusenosti? =)
:-))) Jsem ja to ale "looser", kazdopadne dekuji Tome za skvely navod jak delat v CR reklamu a obchod, par let praxe se nevyrovna jednomu prispevku na Lupe. Ach ta moc medii, ze ja na to neprisel drive.... :-)))
Vy jste úpllně mimo! Taky vám ty američani vypláchli škopek, že se už dovedete vyjadřovat jenom jejich marketingovými bláboly a termíny, které si vymysleli před čtrnácti dny a za dva měsíce je zase pustí k vodě?
Probuďte se, tady jste v České Republice. Tady se dělá obchod i reklama úplně jinak.
Ne tak uplne, nejaka spojitost tam je. Tomuhle prvku se rika Interstitial Pop-up. Superstitial je vlastne Interstitial pop-up, na ktery ma licenci firma Unicast, stejny pripad je u Transtitial, na ktery ma zase licenci firma Net-Mercial. Takze pokud chce nekdo vystihnout tenhle prvek - programovane pop-up okno, tak se pouziva nazev Interstitial pop-up, abychom se z tech ruznych -stitials nezblaznili...
Predem upozornuju, ze sem celej clanek necet, proste proto, ze uz v posledni dobe nevydrzim konstantne cist nic... obzvlast na netu. Ale nabyvam dojmu, ze "interstitial" je trosku neco jineho, nez to co se objevuje na lupe. Mozna se mylim, ale mam pocit ze interstital je neco jako pekny animovany popup, napsany treba ve flashi, nebo tak, ktery ukazuje, ze je reklamou, nabizi uzivateli ho okamzite odpalit kliknutim na "close window" a ktery je hlavne servirovany po castech treba unicastem, tak, ze kdyz uzivatel projizdi stranky tak na kazde dostane cast dat a treba mezi 4 a 5 pageview se reklama zobrazi cela, hotova, a pripravena.... v tento moment nezdrzuje protoze uz je sejvla a hlavne vas zaujme, protoze neni ohyzdna a hlavne cekate nez se nahraje dalsi pageview! vetsinou pak prave jeste nabizi dve volby ve smyslu "tell me more" a "i am not interested". takova reklama je podle me cool! (tusim ze podobny system ads ma treba espn.com) - nabizi ho i ad agenti jako engage, doubleclick a pod.
ta reklama co je na lupa.cz to je neco desivyho. hlavne to cloveka rusi ve cteni A NENABIZI TO moznost "POLIBTE MI S TIM...."
pokud si pletu pojmy tak me prosim te oprav =)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).