Líbí se mi, jak je to zjednodušené a omezen výběr: bude to snazší na přípravu pro expedici a zákazník s tím neztratí žádný čas.
Být v Praze a jíst maso, asi bych si to minimálně vyzkoušel a bral to jako školu vaření.
Což mi přidává jeden nápad pro autory: kromě obecné emailové avizace tam můžete udělat i nějakou specifickou podle surovin. Pokud mám rád hovězí, tak aby mi chodil jídelníček jen obsahující alespoň jeden den hovězí atd. A s tím i třeba pracovat. Ale zase aby to nebylo na úkor té jednoduchosti.
např. každý supermarket a každý přišel na to, že je to blbost, zaujalo to naprosto minimální počet lidí, takže se to pak vždycky potichu zrušilo. Tady by to teda úspěch mít mohlo a to ze dvou důvodů - je to předražený a cílí to na pražáky, kteří rádi vyhazují peníze za cool eko lepší svět...