Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Pavel Vopařil (Economia): O reklamu se budeme rvát s televizemi i s Googlem od Ivan Nový - A to se mýlíte, s mobilními zařízeními naopak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2014 10:03

    Ivan Nový (neregistrovaný) ---.tvtrinec.cz

    A to se mýlíte, s mobilními zařízeními naopak texty z netu vymizí a nahradí je video. Za pár let to bude vypadat tak, že si v restauraci dáte kávu a přinesou ji vám na tácku, který bude tvořit levný ohebný LCD display. A bezděčně si budete něco prohlížet, nebo si prohlédnete co se právě děje. S tím se vrátí i postupy němého filmu, spojení obrazu a textu, bez zvuku. Lidé budou spolu čím dál tím méně živě komunikovat, už dnes mladí v restauraci sedí spolu, ale svými "smartfouny" komunikují s jinými lidmi, kteří zase sedí v jiné hospodě, zase s jinými lidmi. Vznikají tak skupinové mobilní komunikační pauzy, kdy lidé u stolu spolu nekomunikují, ale jen se plně věnují svým telefonům. Pak po chvíli, kdy své dojmy nasdílejí, pokračují v hovoru mezi sebou. Je to takové kolektivní rozdělení osobnosti.

  • 19. 12. 2014 14:13

    niki (neregistrovaný) ---.adsl.sky.cz

    Idea ohebných obrazovek o tloušťce listu je hezká a už aby to tu bylo! Nahraji si tam digitální předplatné týdeníku The New Yorker (všimněte si jak se liší jejich cena za papírové číslo a předplatné - klasické i digitální, mají jednu z nejvyšších "renewal-rate" - okolo 88%) a vyrazím do kavárny (aniž bych vláčel tablet nebo dokonce notebook), kde si budu pěkně číst a často komunikovat s živými lidmi. Také nemám kamarády "s komunikačními pauzami", ale asi hodně záleží na věku a typu podniku. Takové "trendy" typu Potrefená husa (či McDonald, kde jsou děcka ze ZŠ) může být tím, kde se to děje, oproti tomu kavárna, jejíž osazenstvo se rekrutuje z fildy, je něco jiného.

  • 19. 12. 2014 16:49

    Ivan Nový (neregistrovaný) 81.200.48.---

    No chování těch děcek za 10 let bude chování dospělých a vy už budete senior.

  • 19. 12. 2014 11:36

    Ivan Nový (neregistrovaný) ---.tvtrinec.cz

    Když zvednete oči od mobilu, tak je u vedlejších stolů uvidíte :-)

  • 18. 12. 2014 9:39

    moudrej (neregistrovaný) 89.233.130.---

    byly jediné zdroje informací ráno noviny a večer televizní noviny, přes den možná rádio. Člověk si koupil jedny papírové, dal jim 30 minut, to byl jeho zvyk.

    Nyní je zvykem proletět titulky mnoha novin (nejsem výjimka asi, mám jich okolo 10 denně), občas přečíst článek.

    Ihned.cz má počitadlo přečtení u článku a spíše než noviny, to vypadá jako lokální blog (aktuální otvírák má 3500 kliknutí na titulek, což samozřejmě neznamená přečtení)

    Konkurentem ihnedu není na internetu jen Financial Times a jiné noviny, ale hlavně všechny ostatní stránky na netu. Sociální sítě, odborné stránky, messengery, .... Novinám dáváme méně našeho času než před 20 lety, protože jsou snadno přístupné jiné alternativy jak trávit volný čas.

    V článku nikde není počet uživatelů DVTV, jen procenta. Video je imho úplně mrtvé pro noviny, 3 minuty na zhlédnutí reportáže je zvyk z televize (kde funguje) a nepatří na inet.