presne ten skladnik sedi, kdyz si vzpomenu na zbozi jak se to slibne rozjizdelo a pak to seznam zazdil pritom dnes to moh bejt no. 1 nezavislej srovnavac zbozi kor po failu heureky, ale oni ne oni to radsi dojebali eshopy voskubali na dren a dnes jim na to kazdej kali i ti zakaznici ti hledaj jinde. Pritom zrovna ten srovnavac zbozi by sel predelat lehce tak aby pritah hromady navstev. njn Ale to by nesmeli ridit manageri ponas potopa ty nezajima kde bude seznam za 5 let ty zajima zviseni obratu a prijem z reklam dnes pac za rok uz tam nebudou a premie+zlatej padak shrabnou okamzite
Odkup je samozrejme nesmysl - pred nekolika lety si pan majitel zalozil dve spolecnosti v Luxu jen kvuli danovemu zvyhodneni, a pak jim naoko prodal podil v Seznamu. Nikdy samozrejme k prodeji nedoslo, jen prendal z leve do prave kapsy. No a ted si to zase "koupil" zpet. A to PR kolem toho... Ze se nestydi takhle lhat, kdyby to radsi nenapadne presli.
Je to tak, Sklik je jediná služba, která celý Seznam drží a to jenom díky tomu, že je Google tak neuvěřitelně úspěšnej, že doslova pohrdá východoevropským trhem (priorita je USA, asie).
Já se při vší úctě k panu Zimovi spíše šokován, že změna přichází až po 2 letech od doslova katastrofálních změn fulltextu, které z 50% podílu odsunuly seznam na 25% přičemž podíl nezadržitelně dále klesá - jak všichni víme mít v nějakém oboru 50, nebo 20% podíl je neuvěřitelnej rozdíl, kterej lze napravit jenom obrovskejma investicema.
Kdyby firmu vedl skladník a řekli mu "na nic nesahej" tak je výsledek lepší - bez nadsázky.
Sklik je katastrofa. Vubec neodpovida zajmum navstevnika webu, zadna vaha jednou navstivene stranky ze serie jinych, napriklad clovek se zajmem o elektro hleda vyjimecne damske plavky kamaradce a od te doby do neho sklik sype reklamu na damske plavky, cimz se reklama pro nej stava nezajimavou a neklika. Pokud na to seznam upozornite ze s tim algoritmem je neco spatne, nastane uplna ignorace a totalne sablonovita neodborna argumentace nejake cvicene opicky z hotline, protoze z pozice velikosti firmy samozrejme jednotlivy zakaznik nema az takovou hodnotu. Klesa vam tak diky tomu proklikovost, prijmy z reklamy, az vas seznam oznaci za nekonverzni web, jen diky tomu, ze proste maji blbe cileni a lidi o ty reklamy nemaji zajem. Tak se na sklik uplne vybodnete, nasadite adsense a vlastni reklamy od inzerentu, kteri vam prinesou mnohem vetsi zisk, nez nejaky porouchany sklik, tedy primym zadanim reklamy bez prostrednika (bez skliku) a jste v pohode. Tak dlouho mi to trvalo zjistit ze prijmy z reklamy budou bez skliku vetsi, az do doby, kdy me nejaky chytrolin z skliku napsal ze muj projekt je pry nekonverzni a tak mi reklamy zobrazovat nebudou :D Tak krasne jsem se tomu zasmal, a tak radostne nahradil jejich JS reklamni kody svym jednoduchym reklamnim systemem a adsense pul na pul, az to docela vylepsilo cely zbytek pracovniho dne :D Seznam je katastrofa. Totalni bida, ktera funguje jen diky tomu ze je to velka firma s vychovanymi, totalne zblblymi uzivateli. Duverivci do toho stale sypou penize za nic. Takovi ti, co zadavaji URL adresu ne do adresniho pole, ale do textoveho pole vyhledavace, tedy v podstate nerozumi tomu. Ti tam budou sypat prachy za marketingove dobre zabalene h***o furt :) Jinak fakt hruza. Projekt bez ktereho se da velmi snadno fungovat a dokonce mnohem vice vydelat.