Pokud sem si vsim, od samotnyho zacatku byla rec o tom "SW ovladat", nikoli snim pracovat na profi urovni.
Kdyz si ted sednu ke CADu, tak mi taky bude nakou dobu trvat, nez udelam byt trivialni vykres, ale zakladni ovladani bude jasny. Jednotlivy funkce budu hledat samo v menu, protoze si prd pamatuju, jak se jmenujou abych je napsal do command line.
Ale nestane se mi, ze bych hodinu hledal "ulozit".
To je omyl, dobry produkt musi umet uzivatel v zakladu pouzivat bez jakyhokoli skoleni nebo zkoumani co kde je.
Co kdybych napsal trebas aplikaci, a misto ctrl+c/v tam dal rekneme q/w? Trebas na to mam studii, ze je to daleko efektivnejsi, zrychluje to praci, ... ale je to uplne nahovno, protoze to nikdo nebude umet pouzivat.
ProEngineer je především program na konturování. Výstupem by měl být výkres, výpočet hodnot, nebo body a dráhy pro obráběcí svářecí stroj atd..
Blender je pro volné modelování. Kde výstup není konstrukčně- geometricky přesný výstup.
To je dost podstatný rozdíl a né trollování nad manuálem Blender vs ProE
Zapomímáte, že uživatelé se to mohou naučit. Třeba takový Vim - na první pohled naprosto neintuitivní, vůbec jsem nebyl schopný to použít, když jsem to viděl poprvé, frustrace maximální. Ale dal jsem si práci naučit se to, a teď si myslím že je to nejlepší textový editor na světě... pro ty kteří se to pracně naučí. Je to z extrému do extrému - na začátku jste mnohem míň produktivní než v jiných editorech, až si to osvojíte, tak naopak mnohem víc.
Například VIMovské zkratky jsou velmi intuitivní a jejich "komba" mají svoji vnitřní logiku. Ale jelikož VI, základ VIMu pochází z počítačového pravěku, tak v něm neplatí obvyklé klávesové zkratky z win programů, jednoduše proto, že v těch dobách, kdy VI vznikalo, nybyl na světě ani DOS, natož pak Windows.
BTW: A to že je VIM nejlepší editor na světe si myslíte dobře. Zatím nikdo nic lepšího nevymyslel a si ještě dlouho nevymyslí.