Kdyz uz delate PR, tak to delejte aspon poradne... Jen kvuli tomuhle na vas eshop neprijdu, ale jasne, je na lupe videt nazev shopu, to se i tak hodi. Musim priznat, ze me to hluboce zklamalo, protoze odstavec textu a kupa obrazku neni clanek. Taktez na dnesni dobu - a to se omlouvam, ale opravdu - prihlouple podivovani se, ze eshopove systemy se snazi "opravovat" uzivatelske prekleply, eliminuji diakritiku apod. me skoro uvidilo. Neveril jsem, ze jen na tom je ten clanek postaven a porad jsem (zbytecne) cekal nejakou hlubsi pointu. Zaverem to hodnotim jako krecovitou snahu za kazdou cenu napsat "neco", co nebude uplne reklama (za kterou se plati) a projde to na publikovani.
Glosa? Jako je to v te rubrice, ale glosa ceho? Vtipne to taky neni, na neco podstatneho to nepoukazuje. Je to asi jako kdyby kanalizacni firmy napsali na nejakem jejich webu glosu, ze ve stoce plave ho*no. Opravdu pecka. Nevim, me to proste prijde slaboduche. Nechci hodnotit autora, beztak to mohl mit narizene, aby neco takoveho vypotil (taky jsem musel neco takoveho psat :(). Ale poukazuje to i na firmu jako celek.
Jsem nas*án zbytečně stráveným časem nad tímto "článkem" :-). O čem to jako bylo? A jak píše někdo níže, autoři zapomněli na odfiltrování slova anál... Ano, na e-shop jsem se podíval a musím říct, že nevidím žádný důvod proč bych tam měl něco koupit. Čím převyšuje konkurenci? Nabídkou, přehledností, vyhledáváním a cenami určitě ne, bohužel..