Ono je to jaksi celé založené na myšlence, že to provozovatelům ušetří práci - nebudou ztrácet čas vybavováním se na telefonu, nebudou lidem muset předčítat jídelní lístek, nebudou čekat, až si uráčí vybrat, nebudou se dít chyby kvůli špatnému porozumění. Prostě objednávky samy napadají do jejich systému a do kuchyně. Navíc dostanou zaplaceno předem a dovozce nebude muset řešit platbu kartou, nebude potřebovat hotovost a nebudou ztráty na "vtipných" objednávkách na vymyšlená jména a adresy.
Krásná myšlenka, ne?
Jenže v praxi to nefunguje. Provozovatelé nemají žádný online systém, odkud by se daly importovat ceny, obrázky a popisky a kam by mohly padat objednávky. Personál se radši vybavuje po telefonu. Dovozce radši hraje s lidmi tu trapnou hru "nemám drobné, pěkně zaokrouhlete na celé stokoruny"
Tahle banánová republika jednoduše není na takovéhle služby připravená.