Ať se zná akce s plackami přitažená za vlasy, je aktivita nejsledovanějšího pořadu ohledně kvality potravin jendoznačný přínost.
Lidé na internetu sledují Vaňka s jeho Peklem na talíři, ale "masa" lidí, kteří by v tomto ohledu dokázali něco změnit, tento vidoblog nezná (možná neznají ani slovo blog nebo video). Ale zprávy TV NOva sleduje každý s předplatným Blesku a Aha. Když někdo dokáže tuto masu zviklat, že nemusí kupovat všeljaký svinstvo, možná se konečně něco stane. A začít se musí u zjevných vad nabízených potravin, pak se pomalu přejde na složení. Škoda jenom, že ta nejstarší generace, která pamatuje ledasco, si nedokáže ohlídat jaké podvody jsou páchány při výrobě a prodeji potravin. Protože tomu, že facebookKids nahází do košíku danone, snikrs, brumlika, jihlavanku a jdou "vařit" nedělní oběd se uvěří snadněji, než tomu, že generace, která zažila válku si neohlídá jak vypada dobrá brambora.