Ja jsem si tento hosting predplatil na nekolik let. Kdyz nepocitam tuto nedostupnost, tak jsem se spolehlivosti opravdu spokojeny. Co me stve je, ze jsem si objednal profi, kde nabizi podporu Pythonu a nic. A na me stiznosti se nikdo ani nenamaha reagovat. Myslim ze se to da klasifikovat jako podvod, protoze prave kvuli tomu Pythonu jsem si to objednal, malokdo ho nabizi.
Mám na flyeru tři domény. Jednu na jiným serveru a dvě na tom co byl napaden. Problémy byly o víkendu ale admini mi to dali mailem vědět, takže jsem čekal a věděl že jde o hack. Po pravdě jsem se obával o data protože jsem si aktualizace neukládal. Dneska mi všechno už běží, admini splnili co slíbili a všechna data mi ze zálohy obnovili. Ode dneška si ale už budu všechno radši pravidelně zálohovat i když mě dost uklidnilo, že tam každodenní zálohy skutečny vytváří a jsou schopeni je obnovit, to považuji za velké plus. Jak tu čtu tak hackeři řádí všude. Jinak nevím v čem je tenhle hosting kontroverzní,jako že je levný nebo konkurence schopný a tohle je jediný velký problém co se mi u nich za dva roky přihodil a k jejich cti mi to všechno opravili.
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache Server at python.wraith.cz Port 80
To můžete psát pořád dokola. Já to zkoušel asi 5x a marně. Žádná odpověď ani reakce. Úplně na svoje zákazníky kašlou. Server je nefunkční už 5 den a nikohoto na Flyeru nezajímá! Slušnost k platícímu zákazníkovi se vytratila. Asi už nikomu Flyer nedoporučím!! Nečekal jsem, že jsou takový.
Hostuju u Flyera eshop a jsem prakticky vyřízenej. Vím, že to nejsou žádní machři, ale poslední rok se zlepšili. Nezastávám se jich v žádném případě. Je to nesolidní společnost, kdyby aspoň vydali nějaké prohlášení, že se opravuje problém a poslali zákazníkům email, ale neudělali z toho nic. Kdo je závislý na příjmu z eshopu, tak ho každý den stojí i několik tisíc Kč ztráty a navíc letošní rok je fakt krize. Bohužel jsou i lidi, kteří z toho mají i radost a já zjišťuju, jak dovedou být lidé podlí. Nezbývá než čekat, jak se to vyvine, pak zkopírovat data a rychle od Flyera pryč a už nikdy ho nedoporučím nikomu. Hlavně ať to už běží. A ještě poznámka k chytrákům, co tu píšou, že co bysme chtěli za pár stovek, víte dneska to nepoznáte, kdo je dobrej a kdo ne, i velké společnosti dělaj chyby a maj problémy. To mluvím z vlastní zkušenosti.
ja jsem si tento hosting nevybral,ani me neslo o to ze je levnej...proste me ho doporučil muj administrator.tak rikam asi ví co rika....dneska si rvu vlasy...uz mam asi 3 mesice jiny hosting a nyni jsem ho chtel jiz presunout soubory,ale ouha...vypadek a porad neco...je to jeden z nejhorsich hostingu...jiz v unoru mel k 50 vypadkum v prosinci skoro 70.takže hostingu flyer se zdaleka vyhnout!!!a podpora zadna neexistuje...maximalne pak napišou nejaky omluvny mail...ale nic konkretního na co se ptate...
Hm, já jim tedy psal jen jednou, načítala se mi pouze hlavní stránka. Odpověď jsem dostal druhý den a web byl opravený. Prý sem používal rewrite či co a něměl jsem nastavený htaces (moc tomu nerozmím). Ten výpadek mě moc nepotěšil, web fungoval v neděli odpoledne, dnes mi přišly nové přihlašovací údaje a zatím se zdá, že vše funguje.
Mám u nich doménu naštěstí na jiném serveru než byl hacknutý. Je to dobrej hosting. Raději si ale zazálohuju data :). Dneska už člověk není v bezpečí nikde...