Ještě by to chtělo sjednotit baterie. Samozřejmě bude asi potřeba, na rozdíl od USB, naspecifikovat 3-4 třídy zařízení podle odběru (tj netbooky nebo tablety dejme tomu do 40W, menší notebooky (ULV) do 65W, klasicke notebooky do 90W a herní notebooky do 120W). Celkem nechápu, proč se to neudělalo už před 20 lety...
Proc? Auta maj taky bambilion rozmeru gum ... nikomu to neva. MicroUsb je pak jedna z vubec nejhorsich variant, kterou moh nekdo vymyslet. Konektor je titernej, nic nevydrzi, neda se do toho telefon nijak normalne cvaknout ... takze predpokladam, ze toto povede na naprosto stejnou hovadinu.
Coze? Zivotnost 20% auta? lol Normalni gumy vydrzej vpohode 100kkm ... to 80% aut nenajezdi ani za 10 let.
Jinak doporucuju nenechat se z ustavu poustet na vychazky ... nevsim sem si ze bych moh telefon s mikrousbckem cvaknout do drzaku v aute ... jaksi to nejde. Nevsim sem si, ze bych moh tablet s timtez cvaknout do stojanu na stole ... opet to nejde. Nastesti nekteri vyrobci na USB z vysoka serou a dodavaji pouzitelny konektor.
Ehm. Pneumatiky by podle všech možných testů a asociací neměly být starší než 5 let, a to prosím v optimálním případě, kdy jsou jen skladovány v optimální teplotě v optimální poloze. Pneumatiky v provozu by neměly být starší než 1-5 roky podle způsobu a objemu jízdy. Naprostá většina pneumatik vydrží 2-3 roky v případě, že jsou střídány letní/zimní.