Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Podcast - revoluce v internetovém vysílání od Patrick Zandl - Nevím kolik. Kolik z těch posluchačů rádia je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 3. 2005 10:10

    Patrick Zandl (neregistrovaný)
    Nevím kolik. Kolik z těch posluchačů rádia je statistická chyba nebo chyba měření, že.

    To jste to moc nepochopil. Obsah lze indexovat na metadatech, která popisují ten podcast v RSS. Ergo zadáte si, že chcete podcasty o SUV a všechny takové vám podcastový agregátor nahraje.

    A nepochopil jste blogy podruhé. Je hodně lidí, které zajímá, jaké mají bloggeři názory, už proto, že ty názory jsou někdy od chytrých lidí. Blog bývají i hodně monotematické, například Volvo inzeruje na serveru, který se věnuje autům. Chcete každý den slyšet souhnr novinek z autosvěta? Proč by ne, na to je prostě auto-podcast :)

    A podcast mohou dělat i jiné servery, mohl byste si takhle pouštět plné verze článků atd.
  • 15. 3. 2005 9:26

    dan (neregistrovaný)
    Učebnicový příklad hype. Článek plný výrazů jako 'smete', 'hrozí' atd. A přitom je to o jednom dávkovém souboru a pár 'bloggerech' s 'podcastem', masturbujících nad vlastní důležitostí. Nebo vidíte možnost využití downloadu neselektovaného obsahu v řádu 10GB denně? Ach jo.

    dan
  • 15. 3. 2005 9:32

    Patrick Zandl (neregistrovaný)
    Sám nemám rád hype, proto jsem takové výrazy používal opatrně a vždy spíše jako cizí zdroj, než vlastní názor. Přesto bych neřekl, že jde o masturbaci pár bloggerů. Už jsou tu i čísla - show, která běží v rádiu s poslechovostí milion posluchačů přesáhla po dvou týdnech podcastingu pravidelný odběr 10 000 posluchačů. To je geniální konverzní poměr po tak krátké době. Volvo si koupilo reklamu do podcastů. Chystá se na ni BMW.

    řekl bych, že v tomto případě jde spíše o to, aby čtenáři Lupy věděli o tom, že takový úkaz tady je. Jak ho využijí, už je asi jen na nich...
  • 15. 3. 2005 10:12

    P24L (neregistrovaný)
    na jedné straně se mluví o video on demand. na druhé straně se mluví o tom, že konzument má rád, když se mu dá pod nos hotová věc a on nemusí složitě vybírat.
    Výhoda podcastu je, že toto dává skvěle dohromady. Můžete si vybírat perly nebo i sledovat kanál jak je. To je hlavní důvod, proč bych právě podcastingu věřil. Víc si od něj ale slibuji až po napojení na video.
  • 15. 3. 2005 11:11

    rony (neregistrovaný)
    dokonca ako som pochopil, netreba nic prilis menit. Chcem raz za cas poslat ludom nejaky zvukovy zaznam? proste do svojho RSS zdroju pridam feed v dohodnutom formate s odkazom na zvukovy zaznam. Co s tym uz RSS citacka urobi je fuk ale taka, co vie, uz nieco "urobi".

    Na rozdiel od napaprceneho paranoidneho "dana" antibloggeristu (nemyslim to v zlom ani ako urazku), ktory zovsadial vidi zaskodnikov bloggerov ;-) si nemyslim, ze je to extremne previazane s blogmi.

    Proste je to napad s potenciou na uspech. Tieto napady mavaju ludia a nie bloggeri ako sa domnieva dan.

    Prirovnal by som tento napad asi napadom typu telefonu od firmy Jablotron. Fakt, ze tento napad pohol dalsim mnozstvom ludi k produkcii softwaru (staci mrknut do Google) hovori, ze oni v tom vidia uplatnenie. Pri dnesnom "zivote" aplikacii na internete moze ale aj dan mat pravdu, ze to neprezije viac ako "par rokov" ;-) lenze pre desiatimi rokmi bol internet kdesi inde a pozrime, co sa medzitym vyliahlo ;-)
  • 15. 3. 2005 9:52

    dan (neregistrovaný)
    A kolik si myslíte, že z těch udávaných 10000 to opravdu poslouchá? Kolik jich to má jen staženo?
    Opravte mě, ale zdá se mi že nemožnost indexovat a předem prohledávat obsah znamená, že človek nakonec stejně skončí u jednoho dvou zdrojů. Tak trochu TrumanShow. A koho zajíma, jaké názory měl včera Pepa na válku v Iráku a dneska na svačinové automaty...

    dan