V clanku se pise, ze "poskytovatele jednaji". Zajimalo by mne, kteri poskytovatele jednaji a za koho. Zda jsou zastoupeni i mali poskytovatele. Nebo jsou zvani jen velci?. Neco jako velky Telecom?
Proc nemohou mit mensi stejne podminky jako velci? I v pripade provizi? Cena hovoru je stejna (a stejne penize ma i Telecom) na kterehokoliv poskytovatele, at maleho nebo velkeho.
Souhlasim s Vami. Chybi mi pro poskytovatele urcity meziclanek jako napr. pro ty co maji napr. mezi 3-29 UTO tak dostanou jednotne cislo jen pro urcity region (TTO apod.). Z hlediska provizi pro poskytovatele rovnez nemuze byt zasadni rozdil mezi velkym a malym. Mnozstevni slevy dle odberu sluzeb/zbozi se v ostatnich odvetvich pohybuji rekneme kolem 5-30% a rozhodne ne ve stovkach procent. Problem je prave v tom, ze s Telecomem jednaji zrejme jen velci poskytovatele, kteri si haji pouze sve zajmy a to neni dobre.
I2000 je pripraven pro obe varianty! Jednani zastupci z NIXu a
jen nekolik z nich ma 30 a vice POPu. Takze verte, ze se branily
i zajmy "malych". Slevy nemaji velci ISP zadne (PRI nas stoji, at
jich koupim 30 ci 1 stejene) a provize budou stejne pro oboji.
Tady se musim telecomu zastat. To ze se delaji rozdily mezi malejma a velkejma poskytovatelama (podle poctu uzlu) je celkem logicke. Vemte v uvahu, ze poskytovatel majici pet uzlu v zapadnich cechach by doslat narodni cislo. Pak pripojeni rekneme z Ostravy je docela dalekej (drahej) mezimeskej hovor. Tady to rozdelovani ma logiku, i kdyz si myslim, ze by se spise mely urcit uzly, kde musi mit uzel a ne jejich pocet...
Na druhou stranu by to zase odsraly ISP kteri nainvestovali do rozsahle site a najednou by ti co tolik neinvestovali byli na tom stejne. To mi taky pride neferove...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).